رفتن به بالا
  • دوشنبه - 9 فروردین 1400 - 13:07
  • کد خبر : ۹۸۷۱
  • چاپ خبر : سرمربی تیم فوتسال سایپا : قضاوت داوران در دیدار با رودان منصفانه نبود
پس از پیروزی ۴ بر صفر؛

سرمربی تیم فوتسال سایپا : قضاوت داوران در دیدار با رودان منصفانه نبود

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

سرمربی تیم سایپا گفت: در دیدار برابر رودان گل پنجم را به ثمر رساندیم اما داوران این گل را نپذیرفتند و به این تصمیم اعتراض دارم

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم فوتسال سایپا گفت: در دیدار برابر رودان گل پنجم را به ثمر رساندیم اما داوران این گل را نپذیرفتند و به این تصمیم اعتراض دارم و از آنان توقع داشتم که دقت نظر بیشتری نسبت به صحنه‌های بازی داشته باشند تا حقی ضایع نشود.

به گزارش یاریزان و به نقل از fut5news، تیم فوتسال بانوان سایپا این هفته در برابر هیات فوتبال رودان به برتری ۴ بر صفر دست یافت.

 

------------------------------------

شهناز یاری در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برابر رودان داشتیم و این تیم فقط یک مسابقه بد را آن هم مقابل ما پشت سر گذاشت.

وی افزود: در دیگر بازی‌ها این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد و حتی سه برد را در کارنامه خود تاکنون ثبت کرده است. این امر نشان می‌دهد که این رودان می‌تواند روزهای خوبی را سپری کند و آینده روشنی هم دارد.

سرمربی تیم فوتسال سایپا عنوان کرد: در بازی دیروز برابر رودان ۴ بر صفر برنده از زمین بیرون آمدیم اما داور گل پنجم ما را نپذیرفتند و گل صد درصد را قبول نکردند زیرا تور دروازه را خود داوران چک نکرده بودند و از وسط دروازه هر دو تیم شاهد به ثمر رسیدن یک گل خیلی زیبا روی کار پاورپلی تیم ما بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اضافه کرد: متاسفانه هیچکدام از داوران این صحنه را ندیدند. ما هم نسبت به این صحنه معترض شدیم و دلیل آن این بود بازیکنی که این گل را به ثمر رساند در جدول گلزنان جایگاه دوم را دارد.

یاری ادامه داد: بیشتر به همین دلیل برای ما اهمیت داشت تا داوران با دقت نظر بیشتری نسبت به صحنه‌های بازی حاضر شوند و با جایگیری درست و دید مناسب بتوانند تصمیم درستی را بگیرند تا حقی از هیچ تیم و بازیکنی ضایع نکنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی