رفتن به بالا
  • سه شنبه - 5 اسفند 1399 - 22:24
  • کد خبر : ۹۶۷۲
  • چاپ خبر : سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس : عادلانه در صدر جدول لیگ دسته سوم هستیم
هفت ماه زحمت کشیدیم؛

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس : عادلانه در صدر جدول لیگ دسته سوم هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس گفت: هفت ماه زحمت کشیدیم، انتظار این نتایج را داشتیم و اکنون عادلانه در صدر جدول هستیم. به گزارش یاریزان؛ سید احمد بیاتیان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: سطح لیگ دسته سوم فوتبال فراتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم، تیم ها قهرمان استان‌ها و اکثرا منتخب بازیکنان استان خود و استان های دیگر هستند.

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس گفت: هفت ماه زحمت کشیدیم، انتظار این نتایج را داشتیم و اکنون عادلانه در صدر جدول هستیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس گفت: هفت ماه زحمت کشیدیم، انتظار این نتایج را داشتیم و اکنون عادلانه در صدر جدول هستیم.

به گزارش یاریزان؛ سید احمد بیاتیان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا گفت: سطح لیگ دسته سوم فوتبال فراتر از آن چیزی بود که فکر می کردیم، تیم ها قهرمان استان‌ها و اکثرا منتخب بازیکنان استان خود و استان های دیگر هستند.

 

------------------------------------

وی با اشاره به سال اول حضور تیم شهدای گروس در لیگ دسته سوم عنوان کرد: یک تیم قدرتمند و خوب باجذب نفرات از استان کردستان و استان های همجوار تشکیل دادیم و اکنون در صدر جدول هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس ضمن تاکید براینکه جایگاهی که در آن هستیم کاملا عادلانه است گفت: با توجه به اینکه هفت ماه زحمت کشیدیم انتظار این نتایج را داشتیم، از روزی که بازیکنان غیربومی اضافه شدند سه ماه شبانه روز تلاش کردیم.

وی ماندن در لیگ دسته سوم را هدف خود بعد از قهرمانی در استان عنوان کرد و گفت: اکنون تیم شرایطی دارد که در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شانس اول صعود از گروه را دارد؛ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم شهدای گروس افزود: اگر به مرحله بعد صعود کنیم، با توجه به رفت و برگشت بودن بازی‌ها در مراحل بعد واجب و لازم است تیم را تقویت کنیم و نفرات بیشتری جذب کنیم.

وی عنوان کرد: با وجود مشکلات زیادی که در تیم وجود دارد، مسئولین ارشد شهرستان و نهادهای مرتبط و یکسری از ادارات مانند شهرداری همکاری خوبی با تیم داشته اند و شرایط برگزاری بازی را برای ما فراهم کردند.

بیاتیان ضمن اشاره به کافی نبودن کمک ها افزود: بدون دغدغه نبودیم و خیلی وقت‌ها با استرس و فشار وارد بازی شدیم، تیم‌داری و باشگاه‌داری مصداق ضرب المثل “چاه ویل” است یعنی هرچه هزینه کنید لازم است دوباره تزریق شود.

وی در ادامه گفت: امروز برای اداره تیم سوای نیروی انسانی، بحث مالی خیلی مهم است، پول تزریق شده اما در حدی نبوده که بتوانیم بدون استرس و دغدغه هزینه کنیم.

سرمربی تیم شهدا ضمن اشاره به ۱۱ بازیکن غیربومی که باتوجه به نیاز جذب شده اند اظهار کرد: هر بازی میانگین پنج یا شش بازیکن غیر بومی در ترکیب اصلی حضور دارند.

وی با اشاره به طیف سنی مختلف بازیکنان در تیم عنوان کرد: بازیکن بومی باتجربه مثل محسن حیدری در تیم داریم و بازیکنان جوان ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ساله برای تیم بازی می کنند، بازیکنان بومی و غیربومی خیلی خوب کار کردند و تمامی آن‌ها یک هدف دارند و آن جنگیدن برای اسم شهدای گروس و رساندن آن به بهترین جایگاه است.

بیاتیان در ادامه به نیروی انسانی خیلی خوب فوتبال استان اشاره کرد و گفت: همگرایی در شهرستان‌ها کم است، هرچند در دوسال اخیر سعی کردیم با تیم های فوتبال کامیاران، سقز، دیواندره و قروه همگرایی ایجاد و همکاری کنیم تا درنهایت نتیجه خوب برای فوتبال استان رقم بخورد.

وی به موفقیت تیم آوالان کامیاران اشاره کرد و گفت: موفقیت این تیم برای فوتبال کردستان است و به نام استان شناخته می شود و در بازی که این هفته با خورشید قروه داریم سوای رفاقت و هم‌استانی بودن با جدیت کامل انجام می شود.

سرمربی تیم فوتبال شهدای گروس در خصوص جدا شدن دو بازیکن با سابقه از تیم، با تاکید براینکه با بازیکنی قطع همکاری نکردیم عنوان کرد: هردو بازیکن از بازیکن های با سابقه، باتجربه و باشخصیت فوتبال بیجار بودند و هر دوعزیز سال های سال در فوتبال زحمت کشیدند ولی فوتبال بی رحم است، طبیعتا استفاده از بازیکن برای بازی کردن سلیقه ای است، من نیز به عنوان تصمیم گیرنده در کادر فنی هستم؛ این دو بازیکن احساس کردند کمتر بازی به آن‌ها رسیده و خودشان تصمیم به جدایی گرفتند و ما هیچ بازیکنی از تیم منفک نکردیم و نخواهیم کرد.

محسن حیدری کاپیتان تیم شهدای گروس نیز به ایسنا گفت: پس از چند سال بازی درسطح استان، موفق شدیم با قهرمانی در استان به لیگ دسته سوم کشور برسیم، سطح فنی نسبت به لیگ استان از نظر برگزاری مسابقات و هم تمرینات سخت است و آمادگی بدنی زیادی لازم دارد.

وی گفت: امکاناتی که برای حضور در لیگ دسته سوم لازم است توسط مدیریت تیم فراهم شده، فرماندار هم نهایت همکاری و کمک را با تیم انجام داده و امیدواریم بتوانیم صعود کنیم.

کاپیتان تیم شهدای گروس ضمن اشاره به مدیریت تیم عنوان کرد: ۲۰ سال است فوتبال بازی می کنم و تقریبا ۶ سالی است که با مدیریت کنونی تیم همکاری می کنم، دلیل اصلی موفقیت تیم مدیریت تیم است که باعث همدلی و همکاری بازیکنان شد، ایجاد همدلی در چنین سطحی کار دشواری است.

وی با اشاره به شرایط فوتبال شهرستان در سنوات گذشته گفت: شرایط سال های قبل خوب نبود، مشکل مالی وجود داشت ولی مدیریت تیم سعی کرده از هر طریقی این مشکل را حل کند.

حیدری در پایان به عملکرد خوب بازیکنان اشاره و عنوان کرد: تمامی بازیکنان به تیم کمک کردند اگر می خواستیم فقط با بازیکنان بومی به مسابقات برویم اتفاقی که برای تیم خورشید قروه افتاد برای تیم ما نیز رخ می داد، تک تک بازیکن هایی که به تیم اضافه شدند با توجه به تجربه لیگ دسته دوم و سوم خیلی به تیم کمک کردند.

تیم شهدای گروس بیجار با هشت بازی و کسب ۶ برد و ۱۹ امتیاز در صدر جدول گروه سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌ های کشور قرار دارد و پنج شنبه این هفته با خورشید قروه دیگر نماینده استان در این گروه دیدار خواهد کرد.

مرحله نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در پنج گروه در جریان است و دو تیم برتر هر گروه و برترین تیم‌های سوم (دو سهمیه) جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را به دست خواهند آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی