رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آذر 1395 - 13:52
  • کد خبر : ۱۷۱۱
  • چاپ خبر : سردشت میزبان مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان/امتیاز لیگ دو در آستانه فروش

سردشت میزبان مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان/امتیاز لیگ دو در آستانه فروش

  مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان آذربایجان غربی در مرحله پایانی، به میزبانی شهرستان سردشت برگزار می شود. به گزارش یاریزان و به نقل از دانا؛ رئیس هیات فوتبال سردشت روز سه شنبه گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان سردشت پیگیری می شود.  ———————————— شهریار سالاری افزود: مسابقات فوتسال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان آذربایجان غربی در مرحله پایانی، به میزبانی شهرستان سردشت برگزار می شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از دانا؛ رئیس هیات فوتبال سردشت روز سه شنبه گفت: مرحله نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان سردشت پیگیری می شود.

 

------------------------------------

شهریار سالاری افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان استان روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۸ و ۱۹ آذر ماه امسال) در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر سردشت برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتسال تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) شهرستان های استان به صورت سالانه برگزار می شود اظهار کرد: تیم قهرمان این دوره از رقابت ها نماینده استان آذربایجان غربی در مسابقات کشوری و در فصل آینده خواهد بود.

هیات فوتبال سلماس، اروم آلیاژ ارومیه، هفت تیر سردشت، حاجیان پور تکاب در مرحله پایانی مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان آذربایجان غربی حضور دارند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی به سابقه این دوره از رقابت ها در سالجاری اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان استان به صورت دو گروه شمال و جنوب به میزبانی شهرهای خوی و تکاب برگزار شد که باشگاه هفت تیر سردشت در شهرستان تکاب بعنوان تیم دوم گروه جنوب به همراه نماینده این شهر صعود و از منطقه شمال استان نیز نماینده سلماس و ارومیه به مرحله نهایی مسابقات راه یافتند.

سالاری همچنین با اظهار نگرانی در رابطه با واگذاری و فروش امتیاز لیگ دسته دوم باشگاه هفت تیر سردشت بیان کرد: صاحب امتیاز و اسپانسر سابق تیم به دلیل مشکلات شخصی و مالی درصدد واگذاری امتیاز آن به شهرهای دیگر است.

رییس هیات فوتبال سردشت از عدم رضایت واگذاری امتیاز باشگاه در شرایط حاضر خبر داد و افزود: لیگ دسته دوم فوتسال کشور بهترین پتانسیل برای شناسایی و معرفی ظرفیت های شهرستان به سایر مناطق کشور است و در این راستا ادارات، سازمان ها، اشخاص حقیقی که توانایی اسپانسری این تیم را دارند ورود پیدا کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی