رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 تیر 1402 - 00:33
  • کد خبر : ۱۵۹۸۹
  • چاپ خبر : سبحان احمدی: باید برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی تلاش کنیم

سبحان احمدی: باید برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی تلاش کنیم

به گزارش یاریزان؛ سبحان احمدی دونده ملی پوش کرمانشاهی اظهار داشت: خداروشکر شرایط اردویی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و با وجود تیم قوی در فدراسیون دوومیدانی و انتخاب های درستی که انجام گرفته، مطمئنا نتیجه این انتخاب ها را در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی مشاهده خواهیم کر.   عضو تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا افزود: وضعیت ورزشکاران خیلی  خوب است و همه برای رسیدن به مدال لحظه شماری میکنند. من نیز در حال حاضر شرایط خوبی را برای کسب نتیجه خوب و همچنین برای یک مدال خوب را دارم. طی این مدت شرایط تمرینی خوبی را در کنار قهرمان هایی مثل پژمان یارولی و امیرفرزام صفری داشته ام و با وجود مربی با تجربه ای همچون همایون همتی برای جبران زحمات این عزیزان نباید جز مدال به موضوع دیگری فکر کنم.   دونده کرمانشاهی ادامه داد: همچنین از سرپرست فدراسیون اقای افشین داوری تشکر میکنم که این بستر را برای ورزشکاران فراهم نموده‌اند تا نهایت استفاده را ببرند.     احمدی در پایان اذعان داشت: امیدوارم که تمام اعضاء تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا بتوانند از شرایطی که برای آنها فراهم شده تا بعنوان نماینده تمامی ورزشکاران در این مسابقات شرکت کنند به خوبی بهره‌مند شوند و بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند تا بتوانیم چندین سهمیه را به کاروان بازیهای آسیایی اضافه کنیم و با یک تیم کامل‌تر راهی این میدان بزرگ بشویم و افتخار افرینی کنیم.

سبحان احمدی دونده نیمه استقامتی کرمانشاهی گفت: همه باید تلاش کنیم تا به سهمیه بازیهای آسیایی بیفزاییم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سبحان احمدی دونده نیمه استقامتی کرمانشاهی گفت: همه باید تلاش کنیم تا به سهمیه بازیهای آسیایی بیفزاییم.

به گزارش یاریزان؛ سبحان احمدی دونده ملی پوش کرمانشاهی اظهار داشت: خداروشکر شرایط اردویی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و با وجود تیم قوی در فدراسیون دوومیدانی و انتخاب های درستی که انجام گرفته، مطمئنا نتیجه این انتخاب ها را در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی مشاهده خواهیم کر.

 

------------------------------------

عضو تیم ملی ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا افزود: وضعیت ورزشکاران خیلی  خوب است و همه برای رسیدن به مدال لحظه شماری میکنند. من نیز در حال حاضر شرایط خوبی را برای کسب نتیجه خوب و همچنین برای یک مدال خوب را دارم. طی این مدت شرایط تمرینی خوبی را در کنار قهرمان هایی مثل پژمان یارولی و امیرفرزام صفری داشته ام و با وجود مربی با تجربه ای همچون همایون همتی برای جبران زحمات این عزیزان نباید جز مدال به موضوع دیگری فکر کنم.

دونده کرمانشاهی ادامه داد: همچنین از سرپرست فدراسیون اقای افشین داوری تشکر میکنم که این بستر را برای ورزشکاران فراهم نموده‌اند تا نهایت استفاده را ببرند.

احمدی در پایان اذعان داشت: امیدوارم که تمام اعضاء تیم ملی در رقابتهای قهرمانی آسیا بتوانند از شرایطی که برای آنها فراهم شده تا بعنوان نماینده تمامی ورزشکاران در این مسابقات شرکت کنند به خوبی بهره‌مند شوند و بهترین عملکرد خودشان را به نمایش بگذارند تا بتوانیم چندین سهمیه را به کاروان بازیهای آسیایی اضافه کنیم و با یک تیم کامل‌تر راهی این میدان بزرگ بشویم و افتخار افرینی کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی