رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 تیر 1400 - 16:39
  • کد خبر : ۱۰۷۴۸
  • چاپ خبر : سامران کریمی به جمع کردستانی های تیم ملی تنیس روی میز ایران پیوست
با پیروزی در دیدار فینال انتخابی تیم ملی نوجوانان؛

سامران کریمی به جمع کردستانی های تیم ملی تنیس روی میز ایران پیوست

فینال مرحله سوم پیکارهای تنیس روی میز انتخابی تیم ملی نوجوانان با حضور سامران کریمی نماینده شایسته کردستانی و بنیامین فرجی نماینده تهران در محل آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد. "سامران کریمی" پینگ پنگ باز خوش آتیه کردستانی در پایان این دیدار حساس موفق شد با نتیجه ۴ - ۳ از سد رقیبِ تهرانی خود عبور کرد و به عنوان سومین عضو پیراهن تیم ملی نوجوانان را بر تن کند. گفتنی است؛ نماینده کردستان در جدول حذفی سوم در ابتدا با نتیجه ۴ - 0 از سد امیر پارسا معصومی گذشت و در گام دوم در مصاف با امیر حسین کریمیان به برتری ۴ - 2 دست یافت و در نیمه نهایی ۴ - 0 از سد متین نجفی عبور کرد تا در فینال به مصاف فرجی برود و در این مرحله نیز با نتیجه 4 – 3 حریف قدرتمند خود را شکست داد تا با شایستگی هرچه تمامتر پیراهن تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان را بر تن کند. میدیا لطف اله نسبی تحت عنوان کادر فنی و آریا امیری پینگ‌‌پنگ صاحب نام کردستانی از روز 11 تیرماه به اردوی تیم‌ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور به میزبانی تهران دعوت شدند. این اردو به مدت 10 روز در مرکز بین المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران برگزار می‌شود. همچنین جمیل لطف‌اله نسبی پپنگ‌باز باسابقه و کهن‌کار کردستانی و سرمربی حال حاضر تیم‌ملی ایران نیز برای برپایی اردوی تمرینی به کمپ سوئد و مجارستان اعزام شده است.

سامران کریمی با پیروزی در فینال مرحله سوم رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان عضو جدید کردستانی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سامران کریمی با پیروزی در فینال مرحله سوم رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان عضو جدید کردستانی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شد.

به گزارش یاریزان؛ سامران کریمی ورزشکار شایسته کردستانی در فینال مرحله سوم رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور که در تهران برگزار شد با شکست حریف تهرانی خود به عضویت تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان در آمد.

 

------------------------------------

فینال مرحله سوم پیکارهای تنیس روی میز انتخابی تیم ملی نوجوانان با حضور سامران کریمی نماینده شایسته کردستانی و بنیامین فرجی نماینده تهران در محل آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.
“سامران کریمی” پینگ پنگ باز خوش آتیه کردستانی در پایان این دیدار حساس موفق شد با نتیجه ۴ – ۳ از سد رقیبِ تهرانی خود عبور کرد و به عنوان سومین عضو پیراهن تیم ملی نوجوانان را بر تن کند.
گفتنی است؛ نماینده کردستان در جدول حذفی سوم در ابتدا با نتیجه ۴ – ۰ از سد امیر پارسا معصومی گذشت و در گام دوم در مصاف با امیر حسین کریمیان به برتری ۴ – ۲ دست یافت و در نیمه نهایی ۴ – ۰ از سد متین نجفی عبور کرد تا در فینال به مصاف فرجی برود و در این مرحله نیز با نتیجه ۴ – ۳ حریف قدرتمند خود را شکست داد تا با شایستگی هرچه تمامتر پیراهن تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشورمان را بر تن کند.

میدیا لطف اله نسبی تحت عنوان کادر فنی و آریا امیری پینگ‌‌پنگ صاحب نام کردستانی از روز ۱۱ تیرماه به اردوی تیم‌ملی تنیس روی میز بزرگسالان کشور به میزبانی تهران دعوت شدند.

این اردو به مدت ۱۰ روز در مرکز بین المللی آموزش و استعدادیابی شهید عضدی تهران برگزار می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین جمیل لطف‌اله نسبی پپنگ‌باز باسابقه و کهن‌کار کردستانی و سرمربی حال حاضر تیم‌ملی ایران نیز برای برپایی اردوی تمرینی به کمپ سوئد و مجارستان اعزام شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی