رفتن به بالا
  • دوشنبه - 22 خرداد 1396 - 02:07
  • کد خبر : ۲۳۰۵
  • چاپ خبر : سامان عزیزی کشتی‌گیر سنندجی نشان برنز تفلیس را تصاحب کرد
رقابت‌های بین‌المللی گرجستان؛

سامان عزیزی کشتی‌گیر سنندجی نشان برنز تفلیس را تصاحب کرد

  سامان عزیزی کشتی‌گیر سنندجی با شکست نفر سوم اروپا، نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان را در وزن ۸۵  کیلوگرم بر گردن آویخت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور با ۱۱ ورزشکار در اوزان مختلف در رقابت‌های جایزه بزرگ شرکت کرد. بر اساس این گزارش، سامان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سامان عزیزی کشتی‌گیر سنندجی با شکست نفر سوم اروپا، نشان برنز رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان را در وزن ۸۵  کیلوگرم بر گردن آویخت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم منتخب کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور با ۱۱ ورزشکار در اوزان مختلف در رقابت‌های جایزه بزرگ شرکت کرد.

بر اساس این گزارش، سامان عزیزی کشتی‌گیر سنندجی وزن ۸۵ کیلوگرم با آمادگی کامل در ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

عزیزی در این مسابقات مقابل نماینده کشور آمریکا مغلوب شد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده‌ها شد و با پیروزی بر حریف خود در این مرحله، به دیدار رده بندی راه یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این ورزشکار سنندجی در این مرحله با پیروزی مقابل کشتی‌گیر گرجستانی نفر سوم اروپا صاحب مدال برنز شد و با اقتدار بر سکوی سوم رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ گرجستان ایستاد.

علی اشکانی سرمربی و مرتضی پاپی‌نیا به عنوان مربی، فرنگی‌کاران تیم ملی کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی کرد.

 

در روز نخست این مسابقات مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا رسید و مصیب اکبری و امیرحسین حسینی در اوزان ۵۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی صاحب مدال برنز شدند و در روز دوم این رقابت ها نیز جمال عبادی به مدال طلا دست یافت و امیررضا امیری و سامان عزیزی عزیزی صاحب مدال برنز شدند.

 

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای ۲۰ و ۲۱ تیرماه در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ۲ نشان طلا و ۴ برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی