رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 شهریور 1400 - 10:09
  • کد خبر : ۱۱۷۱۲
  • چاپ خبر : سامان خداکرمی بر سکوی سوم رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام ایستاد

سامان خداکرمی بر سکوی سوم رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام ایستاد

به گزارش یاریزان؛ هفدهمین دوره رقابت های پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با عنوان "جام زنده یاد حسین شیبانی" در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار طی روزهای 17 لغایت 20 شهریورماه به میزبانی تهران برگزار شد. در این رقابت ها که در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار شد شرکت کنندگان به منظور بدست آوردن عضویت تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی کشورمان در رده های سنی مختلف جهت اعزام به رقابت های قهرمانی جهان و آسیایی 2021 به مدت سه روز در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان نتایج مسابقات فیزیک جوانان که روز گذشته(شنبه 20 شهریورماه) با حضور مدعیان از سراسر کشور برگزار شد، سامان خداکرمی ورزشکار شایسته کردستانی توانست در دسته اوزان سوم این مسابقات عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

سامان خداکرمی ورزشکار کردستانی رشته بدنسازی و پرورش اندام در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی رشته فیزیک رده سنی جوانان توانست عنوان سوم و نشان برنز این مسابقات را کسب کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سامان خداکرمی ورزشکار کردستانی رشته بدنسازی و پرورش اندام در پایان رقابت های انتخابی تیم ملی رشته فیزیک رده سنی جوانان توانست عنوان سوم و نشان برنز این مسابقات را کسب کند.

به گزارش یاریزان؛ هفدهمین دوره رقابت های پرورش اندام و بدنسازی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با عنوان “جام زنده یاد حسین شیبانی” در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار طی روزهای ۱۷ لغایت ۲۰ شهریورماه به میزبانی تهران برگزار شد.

 

------------------------------------

در این رقابت ها که در سالن ۱۲ هزار نفری تهران برگزار شد شرکت کنندگان به منظور بدست آوردن عضویت تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی کشورمان در رده های سنی مختلف جهت اعزام به رقابت های قهرمانی جهان و آسیایی ۲۰۲۱ به مدت سه روز در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان نتایج مسابقات فیزیک جوانان که روز گذشته(شنبه ۲۰ شهریورماه) با حضور مدعیان از سراسر کشور برگزار شد، سامان خداکرمی ورزشکار شایسته کردستانی توانست در دسته اوزان سوم این مسابقات عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ تیم بدنسازی و پرورش استان کردستان با ۱۰ ورزشکار و با مربیگری منصور فرهادی و سرپرستی جمالی یوسفی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی