رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 3 مهر 1399 - 19:14
  • کد خبر : ۷۶۳۶
  • چاپ خبر : سالن ۶ هزار نفری سنندج توسط رئیس جمهور افتتاح شد
از طریق ویدئو کنفرانس؛

سالن ۶ هزار نفری سنندج توسط رئیس جمهور افتتاح شد

سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش یاریزان؛ وزیر ورزش و جوانان به منظور حضور در آئین افتتاح بزرگترین سالن ورزشی سرپوشیده استان کردستان ظهر روز پنجشنبه سوم مهرماه به سنندج سفر کرد.
سالن شش هزار نفره مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار کردستان، نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مدیران استانی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی این شهر افتتاح شد.
همزمان با افتتاح این سالن با حضور رییس جمهور، هتل ورزش گرگان، ۴ استادیوم ورزشی در سبزوار، نیشابور، خشت کازرون و ملایر، و ۱۰۸ زمین ورزشی و ۲۲۰ خانه ورزش روستایی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.
سالن ۶ هزار نفری شهر سنندج دارای ۱۰ هزار مترمربع زیربنا سازه و ۵۰ هزار مترمربع محوطه و پارکینگ اختصاصی بوده و شامل قسمت هایی همچون سکوی تماشاچیان، سالن رختکن مربیان، سالن رختکن ورزشکاران، زمین استاندارد مسابقات با سطح بین المللی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی عمومی و اختصاصی، تابلو نمایش (اسکوربرد) و مجهز به کفپوش از جنس مرغوب پارکت چوبی ساخت کشور آلمان است.
اعتبار هزینه شده برای ساخت سالن ۶ هزار نفری سنندج نزدیک به هفتاد و سه میلیارد تومان است که از منابع ملی و استانی تامین شده است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی