رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 بهمن 1401 - 13:02
  • کد خبر : ۱۴۹۶۴
  • چاپ خبر : سارا شیربیگی: ازبکستان سخت ترین حریفمان در تورنمنت کافا است

سارا شیربیگی: ازبکستان سخت ترین حریفمان در تورنمنت کافا است

عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات پرفشاری را جهت شرکت در تورنمنت کافا پیگیری می کنیم. به گزارش یاریزان؛ عضو تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی این تیم پیش از اعزام به تورنمنت کافا گفت: اردوی تیم ملی از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و طبق برنامه ریزی کادر فنی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می کنیم. وی ادامه داد: پس از برگزاری رقابتهای سوپر لیگ که جمعه 30 دیماه برگزار شد، وارد اردو شده و بازیکنان پس از برگزاری یک جلسه ریکاوری ، تمرینات پرفشار و مستمری را برای حضور در تورنمنت کافا انجام می دهند. شیربیگی گفت: زمان آماده سازی برای تورنمنت فوق بسیار کم است اما ما همه تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. همانطور که می دانید تیم ازبکستان حریف سرسختی برای ما در این تورنمنت محسوب می شود و از مدتها قبل در اردوهای آماده سازی حضور دارد.

سارا شیربیگی عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات پرفشاری را جهت شرکت در تورنمنت کافا پیگیری می کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سارا شیربیگی عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات پرفشاری را جهت شرکت در تورنمنت کافا پیگیری می کنیم.

به گزارش یاریزان؛ سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال زنان ایران در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی این تیم پیش از اعزام به تورنمنت کافا گفت: اردوی تیم ملی از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و طبق برنامه ریزی کادر فنی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می کنیم.

 

------------------------------------

خانم گل فوتسال آسیا ادامه داد: پس از برگزاری رقابتهای سوپر لیگ که جمعه ۳۰ دیماه برگزار شد، وارد اردو شده و بازیکنان پس از برگزاری یک جلسه ریکاوری ، تمرینات پرفشار و مستمری را برای حضور در تورنمنت کافا انجام می دهند.

شیربیگی گفت: زمان آماده سازی برای تورنمنت فوق بسیار کم است اما ما همه تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. همانطور که می دانید تیم ازبکستان حریف سرسختی برای ما در این تورنمنت محسوب می شود و از مدتها قبل در اردوهای آماده سازی حضور دارد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی