رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 اردیبهشت 1402 - 17:10
  • کد خبر : ۱۵۶۵۴
  • چاپ خبر : زنگنه: خون تازه‌ای به رگ‌های کاراته بانوان تزریق شده/ کاپیتان تیم ملی ۲۴ سال سن دارد

زنگنه: خون تازه‌ای به رگ‌های کاراته بانوان تزریق شده/ کاپیتان تیم ملی ۲۴ سال سن دارد

پگاه زنگنه مربی و ورزشکار پر افتخار کاراته ایران بعنوان یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، شرایط ملی پوشان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش یاریزان؛ پگاه زنگنه مربی کرمانشاهی تیم ملی کاراته زنان اعزامی به قونیه۲۰۲۱، درباره شرایط تیم ملی در این دوره بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: حضور کاراته کارانی از کشورهای مصر، ترکیه، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور خوب دیگر از قاره‌های مختلف باعث می‌شود تا سطح این مسابقات کمتر از رقابت‌های جهانی نباشد. من در چند دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی بعنوان کاراته‌کا حضور داشتم و می‌توانم بگویم سطح فنی این مسابقات به دلیل حضور کاراته کارانی از قاره‌های مختلف بسیار بالاست. ملی پوشان تقریبا شرایط تمرینی و بدنی خوبی دارند و بچه‌ها برای موفقیت در این رقابت‌ها بسیار با انگیزه‌اند و امیدواریم بتوانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند و در مجموع کاراته نقش بسزایی در ارتقا جایگاه کشورمان در این بازی‌ها داشته باشد. نکات فنی لازم را به ملی پوشان گفته و تقریبا آنها در شرایط بدنی و روحی روانی خوبی قرار دارند چرا که می‌دانند با رقبای سر سختی از کشورهای ترکیه، مراکش، مصر، الجزایر، آذربایجان، قزاقستان و چند کشور دیگر روبرو خواهند شد و در این رقابت‌ها هیچ کاراته کایی از پیش برنده نیست. ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی _ قونیه۲۰۲۱ به شرح ذیل است:

پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: پوست اندازی در تیم ملی کاراته بانوان توفیق اجباری بود و خون تازه‌ای به رگ‌های کاراته بانوان تزریق شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پگاه زنگنه مربی کرمانشاهی تیم ملی کاراته بانوان گفت: پوست اندازی در تیم ملی کاراته بانوان توفیق اجباری بود و خون تازه‌ای به رگ‌های کاراته بانوان تزریق شده است.

به گزارش یاریزان؛ پگاه زنگنه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص تمرینات تیم ملی کاراته بانوان، اظهار داشت: تمرینات از روز اول هفته آغاز شده و کاراته‌کا‌ها تست آمادگی جسمانی دادند و سپس بعد از چند روز، اردو با تمرینات بدنسازی آغاز شد. فعلا باید طبق برنامه کار را پیش ببریم و شرایط جسمانی کاراته کا‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

 

------------------------------------

وی افزود: اواخر تیرماه رقابت‌های قهرمانی در مالزی را داریم، اما پیش از آن درخواست حضور در مسابقات ژاپن را کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم.

مربی کرمانشاهی تیم ملی کاراته بانوان درباره عدم حضور در لیگ جهانی مراکش گفت: این رقابت‌ها را از دست دادیم و بهتر است دیگر به آن فکر نکنیم و نگاه‌مان رو به جلو باشد. تا زمان آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا ۹ اردو پیش‌بینی کرده‌ایم و روز به روز برنامه‌هایمان را پیش می‌بریم.

زنگنه ادامه داد: باید بپذیریم تیم جوان شده و دیگر کاراته کا‌های باتجربه را در اختیار نداریم و برای رسیدن به اهداف‌مان نیاز به زمان و حضور در مسابقات مختلف داریم؛ خون تازه‌ای در رگ‌های کاراته بانوان تزریق شده و امیدوارم با حمایت از این تیم رفته رفته به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی درخصوص احتمال برگزاری اردو در خارج از تهران گفت: باید شرایط را بررسی کنیم و ببینیم این کار به نفع تیم ملی است یا خیر. اگر اوضاع مساعد بود شاید این کار را هم انجام دهیم تا شرایط تیم بهتر شود.

مربی کرمانشاهی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: تمام کاراته کا‌هایی که در گذشته برای تیم ملی بانوان افتخارآفرینی کرده بودند جزو مفاخر این رشته هستند و همیشه باید به آن‌ها افتخار کنیم، اما پوست اندازی تیم ما یک توفیق اجباری بود. الان سارا بهمنیار کاپیتان تیم است که حدود ۲۴ سال سن دارد و خیلی به آینده سازان و تیم جوان خود خوشبین هستم تا بتوانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی