رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 بهمن 1399 - 12:17
  • کد خبر : ۹۵۸۹
  • چاپ خبر : زمان برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی اعلام شد
از سوی فدراسیون ووشو؛

زمان برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی اعلام شد

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون ووشو، مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای 20 و 21 اسفند ماه به میزبانی مجتمع دانشگاه آزاد واحد بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی به رقابت‌های آسیایی، جهانی و همچنین بازی‌های داخل سالن آسیا در سال 1400 خواهد شد و تنها مسیر ورود به ترکیب تیم ملی محسوب می‌شود.

زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کوراش قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زمان و مکان برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی بانوان ایران و انتخابی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون ووشو، مسابقات کوراش قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند ماه و به میزبانی مجتمع دانشگاه آزاد واحد بجنورد در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات اعزامی تیم ملی به رقابت‌های آسیایی، جهانی و همچنین بازی‌های داخل سالن آسیا در سال ۱۴۰۰ خواهد شد و تنها مسیر ورود به ترکیب تیم ملی محسوب می‌شود.

ورزشکاران، مربیان و افراد شرکت کننده موظف هستند پاسخ تست PCR خود را ۷۲ ساعت قبل از شروع رقابت‌ها به مسئولان برگزاری ارائه کنند. همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی همه افراد به منظور اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش الزامی است و مسابقات نیز بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در این ورزش هدف اصلی گرفتن کمر حریف و انداختن وی با پشت به زمین است و در ایران به تازگی پس ازجدایی از فدراسیون جودو زیر نظر فدراسیون ووشو فعالیت می کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی