رفتن به بالا
  • سه شنبه - 1 تیر 1400 - 13:51
  • کد خبر : ۱۰۵۹۳
  • چاپ خبر : زمان برگزاری دیدار های مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ ایران تغییر کرد
با اعلام فدراسیون؛

زمان برگزاری دیدار های مرحله نهایی لیگ پاورلیفتینگ ایران تغییر کرد

به گزارش یاریزان؛ روز پنجشنبه 20 خردادماه مسابقات دور برگشت لیگ پاورلیفتینگ در گروه الف با حضور تیم های هیات فارس، هیات کرمانشاه، دریاچه ارومیه، استحکام سازه شانی بابلسر و هیات خراسان رضوی به میزبانی سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد. در دور برگشت مسابقات، تیم هیات کرمانشاه موفق شد با 79 امتیاز صدرنشین شود و استحکام سازه شانی بابلسر در رده دوم قرار گرفت. هیات خراسان رضوی با 63 امتیاز سوم، دریاچه ارومیه با 48 امتیاز چهارم و هیات فارس با 37 امتیاز پنجم شدند.

با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام زمان برگزاری دیدار های مرحله نیمه نهایی و رقابتهای رده بندی و فینال لیگ پاورلیفتینگ ایران مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زمان برگزاری دیدار های مرحله نیمه نهایی و رقابتهای رده بندی و فینال اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ مشخص شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، زمان برگزاری دیدار های مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ پاورلیفتینگ ایران مشخص شد و این مسابقات با حضور چهار تیم برتر مرحله گروهی، طی روزهای شنبه پنجم و یکشنبه ششم تیرماه برگزار خواهد گردید.

 

------------------------------------

رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ ایران پیش از این قرار بود طی روزهای سوم و چهارم تیرماه برگزار شود اما با هماهنگی های به عمل آمده با شبکه ورزش سیما به منظور پخش این رقابتها، تاریخ برگزاری مساببقات تغییر کرد و رقابتهای نیمه نهایی روز شنبه پنجم تیرماه برگزار می شود.

در پایان این مرحله، دو تیم فینالیست مشخص می شوند و دیدار نهایی را در روز یکشنبه برگزار خواهند کرد. پیش از این مسابقه نیز مسابقه رده بندی بین دو تیم بازنده مرحله نیمه نهایی انجام خواهد گرفت.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به این ترتیب زمان مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ پاورلیفتینگ به شرح زیر خواهد بود:

 

مرحله نیمه نهایی:

شنبه ۵ تیرماه

ساعت ۱۰: استحکام سازه شانی بابلسر – نیروی زمینی ارتش

ساعت ۱۴: ملی حفاری ایران – هیات کرمانشاه

 

مرحله نهایی:

یکشنبه ۶ تیرماه

ساعت ۱۰: دیدار رده بندی(بازنده دیدارهای نیمه نهایی)

ساعت ۱۴: دیدار فینال(برنده دیدارهای نیمه نهایی)

 

گفتنی است؛ مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی لیگ پاورلیفتینگ ایران به سه تیم برتر مسابقات بلافاصله بعد از پایان دیدار فینال در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و با حضور مسئولان عالی رتبه ورزش کشور برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی