رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 شهریور 1400 - 18:45
  • کد خبر : ۱۱۷۹۲
  • چاپ خبر : زمان برگزاری برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹ سال در تمامی استان ها اعلام شد
جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا 2022؛

زمان برگزاری برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹ سال در تمامی استان ها اعلام شد

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان ها زمان برگزاری برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹سال فوتبال را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان ها زمان برگزاری برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹سال فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ به منظور شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲، فدراسیون فوتبال ایران طی نامه ای زمان برگزاری برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹ سال در تمامی استان های کشور را منتشر کرد.

 

------------------------------------

در نامه فدراسیون به روسای هیات فوتبال استان های سراسر کشور آمده است:

در راستای تشکیل تیم فوتبال زیر ۲۰سال پسران به منظور شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲، لازم است برنامه استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۹سال (متولدین ۸۱/۱۰/۱۱ به بعد) با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونای شهرستان مربوطه و با حضور بازیکنان شاغل در باشگاه ها و آکادمی‌های رسمی آن استان از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار شود و حداکثر تا تاریخ ۱۸ مهرماه اسامی و مشخصات پانزده بازیکن مستعد را ضمن ثبت در سامانه کمیته جوانان در فرم ارسالی به فدراسیون ارسال کنید.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی