رفتن به بالا
  • شنبه - 30 مرداد 1400 - 23:31
  • کد خبر : ۱۱۴۲۰
  • چاپ خبر : زبیر نیک نفس: استقلال مثل شمشیر دو لبه است / با وریا مشورت کردم
هافبک جدید آبی ها از کوردستان آمده است؛

زبیر نیک نفس: استقلال مثل شمشیر دو لبه است / با وریا مشورت کردم

محمد زبیر نیک نفس هافبک دفاعی و سنندجی فولاد خوزستان به استقلال تهران پیوست. به گزارش یاریزان؛ محمد زبیر نیک‌نفس، هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولاد که نمایش‌های درخشانی در این تیم داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست. این بازیکن ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه خود دارد. زبیر نیک‌نفس، بازیکن جدید استقلال پس از عقد قرارداد با این تیم اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم. در مقاطع مختلف نزدیک به این انتقال بودم که نهایتا امروز به نتیجه رسید. از مدیریت استقلال و آقا فرهاد و فرزاد تشکر می‌کنم که به این انتقال کمک کردند. او افزود: به نظرم استقلال تیم پرطرفداری است ولی شمشیر دو لبه است. اگر خوب کار کنی و سرت به کار خودت باشد، به مقاطع بالا می‌رسی و برعکس آن هم وجود دارد. بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که برای این انتقال با فردی از داخل تیم مشورت کرده است؟ گفت: بله من با وریا که از دوستان قدیمی‌ام است، صحبت کردم. او مشاوره‌های خوبی به من داد. من با رشید مظاهری و ارسلان مطهری هم صحبت کردم. همه به من مشاوره‌های خوبی دادند و الان اینجا هستم.

محمد زبیر نیک نفس هافبک دفاعی و سنندجی فولاد خوزستان با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال تهران پیوست.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد زبیر نیک نفس هافبک دفاعی و سنندجی فولاد خوزستان به استقلال تهران پیوست.

به گزارش یاریزان؛ محمد زبیر نیک‌نفس، هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولاد که نمایش‌های درخشانی در این تیم داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

 

------------------------------------

این بازیکن ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان را هم در کارنامه خود دارد.

زبیر نیک‌نفس، بازیکن جدید استقلال پس از عقد قرارداد با این تیم اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم. در مقاطع مختلف نزدیک به این انتقال بودم که نهایتا امروز به نتیجه رسید. از مدیریت استقلال و آقا فرهاد و فرزاد تشکر می‌کنم که به این انتقال کمک کردند.

او افزود: به نظرم استقلال تیم پرطرفداری است ولی شمشیر دو لبه است. اگر خوب کار کنی و سرت به کار خودت باشد، به مقاطع بالا می‌رسی و برعکس آن هم وجود دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازیکن جدید استقلال در پاسخ به این سوال که برای این انتقال با فردی از داخل تیم مشورت کرده است؟ گفت: بله من با وریا که از دوستان قدیمی‌ام است، صحبت کردم. او مشاوره‌های خوبی به من داد. من با رشید مظاهری و ارسلان مطهری هم صحبت کردم. همه به من مشاوره‌های خوبی دادند و الان اینجا هستم.

محمد زبیر نیک نفس درباره رقابت در پست بازی‌اش در استقلال بیان کرد: طبیعی است که در تیم بزرگی مثل استقلال، بازیکنان بزرگی حضور داشته باشند. تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که خوب تمرین کنم و تصمیم نهایی با آقا فرهاد است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا زودتر به استقلال نیامده؟ گفت: در چند مقطع به این انتقال نزدیک بودم که این اتفاق نیفتاد. دوست ندارم راجع به گذشته و این که پیشنهاد از استقلال بوده یا پرسپولیس فکر کنم و می‌خواهم به آینده فکر کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی