رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 فروردین 1399 - 14:00
  • کد خبر : ۶۶۰۸
  • چاپ خبر : زبیر نیک‌نفس : سبک مربیگری نکونام به مربیان خارجی شبیه است

زبیر نیک‌نفس : سبک مربیگری نکونام به مربیان خارجی شبیه است

نیک نفس بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امروز اولین تمرین را با تیم انجام دادم و چیزی که متوجه شدم یکدلی بازیکنان و کادر فنی تیم بود.

زبیر نیک‌نفس هافبک سنندجی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سبک مربیگری جواد نکونام به مربیان خارجی شبیه است. قبل از اینکه اوضاع شدید و وخیم بشود به سنندج آمدم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زبیر نیک‌نفس هافبک سنندجی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: سبک مربیگری جواد نکونام به مربیان خارجی شبیه است.

به گزارش یاریزان و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، زبیر نیک‌نفس درباره روزهای قرنطینه و تمرینات اختصاصی در خانه گفت: قبل از اینکه اوضاع شدید و وخیم بشود به سنندج آمدم تا در کنار خانواده باشم و دوران قرنطینه را اینجا بگذرانم. من در چند سال گذشته اکثرا در اردوهای تیم‌های مختلف بودم و اکنون فرصت خوبی است تا بیشتر در کنار خانواده بمانم. یکی از دوستانم در سنندج باشگاه بدنسازی دارد که تعطیل شده، من کلید آن‌را گرفته‌ام و این سالن را تبدیل به باشگاه شخصی کرده‌ام و بعضی روزها با رعایت نکات بهداشتی در آن سالن تمرین می‌کنم و در دیگر اوقات در خانه تمریناتم را دنبال می‌کنم، تمرینات نیز توسط مربی بدنساز به ما داده می‌شود و گزارش انجام آن‌ها باید به کادر فنی به طور روزانه بدهیم.

 

------------------------------------

هافبک فولاد خوزستان درباره حضورش در این تیم تصریح کرد: وقتی نیم‌فصل از ذوب‌آهن جدا شدم، دو پیشنهاد داشتم که جدی شده بودند و همان زمان پیشنهاد فولاد رسید. با فولاد صحبت کردم و متوجه شدم که شرایط برای همکاری مساعد است. قبلا تجربه کار در خوزستان را داشتم و خاطرات خوبی از این استان دارم. حضور آقای نکونام و آقای آذری که قبلاً با ایشان همکاری کرده بودم و همچنین امکانات باشگاه فولاد باعث شد تا به این پیشنهاد جواب مثبت بدهم.

وی در مورد حضور در فولاد زیر نظر جواد نکونام یادآور شد: من با مربیان خارجی و ایرانی زیادی در سال‌های حضورم در فوتبال کار کرده ام و سبک آقای نکونام بیش‌تر از اینکه به مربیان ایرانی شبیه باشند به مربیان خارجی نزدیک است. ایشان تمرینات را خیلی جدی می‌گیرد، به جزییات بسیار دقت می‌کند و سخت گیر است. آقای نکونام خوب فوتبال را می‌فهمد و کار کردن با او برای بازیکنی که به دنبال پیشرفت است، تجربه عالی خواهد بود. او به تمرینات دقت می‌کند و جواب زحمات بازیکنان در تمرینات را خواهد داد.

بازیکن فولاد خوزستان ادامه داد: جو خیلی خوبی در تیم حاکم است، خداراشکر در چند هفته پایانی هم موفق به سه برد پیاپی شدیم. این پیروزی‌ها و همچنین حضور بچه‌های بزرگ‌تر مثل آقای والی باعث شده که جو رفاقتی در تیم حاکم باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نیک‌نفس درباره همکاری مجدد با سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: من نزدیک به یک سال و نیم در ذوب‌آهن اصفهان با ایشان افتخار همکاری داشتم. آذری جزو بهترین مدیرانی است که در ورزش ایران شاغل است، برای مجموعه‌اش همه توان خود را می‌گذارد و حضور ایشان در فولاد یک نعمت بزرگ خواهد بود.

هافبک تیم فولادخوزستان در انتها درباره تلاش پزشکان و پرستاران در روزهای کرونایی نیز گفت: از آن‌ها ممنون هستم که برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند و در عمل تمامی نکاتی که وزارت بهداشت و پزشکان می‌گویند را رعایت می‌کنم، از زمانی‌که آمده‌ام هنوز برادرزاده‌ام که برایم خیلی عزیز است را ندیده‌ام. نه ما از قرنطینه خارج شده‌ایم و نه خانواده برادرم. امیدوارم همه اینگونه رعایت کنند تا هرچه زودتر از این مشکل عبور کنیم. اگر بخواهم یک جمله به کادر درمان بابت تلاش این روزهایشان بگویم، خواهم گفت دمشان گرم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی