رفتن به بالا
  • جمعه - 18 آذر 1401 - 23:46
  • کد خبر : ۱۴۴۴۰
  • چاپ خبر : زارع باتری سنندج با ثبت دومین پیروزی نشان داد متحول شده است
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان؛

زارع باتری سنندج با ثبت دومین پیروزی نشان داد متحول شده است

تیم فوتبال زارع باتری سنندج پس از چند هفته ناکامی موفق به ثبت اولین پیروزی خود در لیگ برتر زنان ایران در فصل جدید شد. به گزارش یاریزان؛ هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با انجام پنج دیدار در شهرهای سنندج، ایلام، تهران، سیرجان و اصفهان پیگیری شد. تیم زارع باتری سنندج به‌عنوان نماینده استان کردستان در این مسابقات در استادیوم ملک‌نیا، میزبان تیم کیان نیشابور بود که در پایان با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت و تیم مهمان را با شکست بدرقه کرد. در نیمه نخست هلاله عبداللهی در دقیقه 43 بازی گل اول و در نیمه دوم نیز فاطمه شبان از روی نقطه پنالتی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند. دختران کردستان در هفته هفتم مسابقات روز جمعه 18 آذرماه در تهران به مصاف تیم بادران خواهند رفت. شایان ذکر است؛ در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری سیرجان صدرنشین ماند و خاتون بم در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفت. نتایج کامل هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به شرح زیر است: پیکان تهران 3 - ایساتیس کران فارس یک پالایش گاز ایلام 4 - بادرود تهران صفر شهرداری سیرجان 6 - ملوان بندرانزلی یک سپاهان اصفهان صفر - خاتون بم یک زارع باتری سنندج 2 - کیان نیشابور یک

تیم فوتبال زنان زارع باتری سنندج در زمین حریف موفق به کسب سه امتیاز شیرین شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال زنان زارع باتری سنندج در زمین حریف موفق به کسب سه امتیاز شیرین شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز جمعه، ۱۸ آذر با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، نیشابور، بم، فارس و بندرانزلی برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم فوتبال زنان زارع باتری سنندج در این هفته مهمان تیم بادرود تهران بودند که در نهایت موفق به ثبت نتیجه دو بر صفر شدند تا پس از یک دوره ناکامی دومین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرند. هر دو گل این دیدار توسط فاطمه شبان و در دقایق ۴۰ و ۵۵ بثمر رسید.

دختران سنندجی با کسب پیروزی در این دیدار هشت امتیازی شدند و به رده ششم جدول صعود کردند.

تقابل دو تیم پالایش گاز ایلام و ملوان بندرانزلی با دو گل سمیه خرمی به سود زرد پوشان ایلامی به اتمام رسید. در حال حاضر پالایش گاز ایلام با ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و ملوان نیز با ۱۳ امتیاز در رتبه چهارم ایستاده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهرداری سیرجان که صدرنشین لیگ است امروز به مصاف فرا ایساتیس کران فارس رفت و با پیروزی پنج بر دو همچنان در صدر جدول باقی ماند.

در دیگر بازی این هفته سپاهان اصفهان مهمان کیان نیشابور بود. شاگردان مریم ایراندوست در سپاهان مقابل رقیب خود جشنواره گل به پا کردند و حریف خود را با ۱۰ گل شکست دادند.

کیان در هفت هفته گذشته از لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده است و اکنون با سه امتیاز و تفاضل گل منهای ۲۱ در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم با دریافت ۲۴ گل و به ثمر رساندن سه گل بیشترین گل خورده تا اینجای لیگ را دارد.

 

نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به شرح زیر است:

ملوان بندر انزلی صفر – پالایش گاز ایلام ۲

ایساتیس کران فارس ۲ – شهرداری سیرجان ۵

بادرود تهران صفر – زارع باتری سنندج ۲

کیان نیشابور صفر – سپاهان اصفهان ۱۰

خاتون بم ۶ – پیکان البرز صفر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی