رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 شهریور 1400 - 10:17
  • کد خبر : ۱۱۷۳۲
  • چاپ خبر : رییس فدراسیون: توجه به سنین پایه عامل موفقیت ورزش والیبال است
سفر داورزنی به استان ایلام؛

رییس فدراسیون: توجه به سنین پایه عامل موفقیت ورزش والیبال است

طی روزهای اخیر انتشار خبری درباره نامه سازمان بازنشستگی کشور به وزارت ورزش خبر ساز شد اما تا کنون بیش از اصل خبر، موضوع بازنشسته بودن یا نبودن محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و معاون سابق وزارت ورزش و جوانان از سوی محافل مختلف ورزشی و رسانه‌های رسمی کشور محل مناقشه بوده است.

رییس فدراسیون والیبال مهم ترین عامل موفقیت ورزش والیبال را طی سال های اخیر در آسیا و جهان توجه ویژه به سنین پایه دانست و گفت: برای استمرار این روند هیات های استانی و شهرستانی باید بیشتر در این حوزه فعالیت کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون والیبال مهم ترین عامل موفقیت ورزش والیبال را طی سال های اخیر در آسیا و جهان توجه ویژه به سنین پایه دانست و گفت: برای استمرار این روند هیات های استانی و شهرستانی باید بیشتر در این حوزه فعالیت کنند.

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در نشست مجمع انتخابات رییس هیات والیبال ایلام اظهار داشت: رشد والیبال در کشور طی سال های اخیر توقعات مردم را از این رشته ورزشی بالا برده و این مهم باعث شده تلاش ما نیز برای رضایت مردم بیشتر شود.
وی افزود: استفاده از ظرفیت بالقوه دانش آموزان و دانشجویان این استان باید در دستور کار قرار گیرد و اساس کار فدراسیون توجه به والیبال از مدارس و رقابت های بین مدرسه ای است.

 

------------------------------------

رییس فدراسیون والیبال تاکید کرد: رشته والیبال بدلیل اینکه یک ورزش خانوادگی و فامیلی است و همه اقشار جامعه به آن علاقمند هستند، می توانیم با تلاش همه جانبه هیات والیبال استان با شناسایی استعدادها از روستاها و مناطق دوردست شرایطی را فراهم کنیم که بیشتر از ورزش والیبال استان ایلام شنیده شود.

داورزنی با تاکید بر توسعه ورزش پایه در استان و کشور افزود: برای این مهم سن استعدادیابی و ورود به مسابقات را حدود ۲ سال کاهش دادیم که بطور قطع این تصمیم در توسعه ورزش والیبال بسیار تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: برای توسعه ورزش بانوان نیز ما باید بانوان ورزشکار و علاقمند را از سنین ۱۰ تا ۱۲ شناسایی کنیم که اگر این مهم تحقق یابد ورزش والیبال بانوان نیز در کشور توسعه خواهد یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رییس فدراسیون والیبال با یادآوری میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات نوجوانان جهان، گفت: با وجود اینکه ۱۸ تیم و بیش از ۴۰۰ مهمان خارجی در این رقابت ها در کشور حضور داشتند برای این رویداد هیچ اعتباری از دولت دریافت نشد. رییس فدراسیون والیبال اضافه کرد: همچنین با وجود تمامی مشکلات نظیر شیوع کرونا، کمبود اعتبارات و سایر مسایل همچنان ورزش والیبال با قدرت به رشد خود ادامه می دهد و چون مسوولیتی را پذیرفتیم باید از هیچ تلاشی برای توسعه ورزش والیبال دریغ نکنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی