رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 آبان 1399 - 13:01
  • کد خبر : ۸۲۷۴
  • چاپ خبر : رونالدو ۱۰ گزینه برای برای آینده اش پیش رو دارد؛ از پاریسن ژرمن و یونایتد تا بارسلونا !
بررسی یک سال پیش رو؛

رونالدو ۱۰ گزینه برای برای آینده اش پیش رو دارد؛ از پاریسن ژرمن و یونایتد تا بارسلونا !

شایعات در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در پایان فصل شدت گرفته است. ستاره پرتغالی در فوریه 36 ساله می شود اما ممکن است که چالش جدیدی را انتخاب کند.

شایعات در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در پایان فصل شدت گرفته است. ستاره پرتغالی در فوریه ۳۶ ساله می شود اما ممکن است که چالش جدیدی را انتخاب کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شایعات در مورد جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس در پایان فصل شدت گرفته است. ستاره پرتغالی در فوریه ۳۶ ساله می شود اما ممکن است که چالش جدیدی را انتخاب کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، برخی رسانه های ایتالیا ادعا کرده اند که یوونتوس می خواهد بخشی از ۱۰۰ میلیون پوندی که در سال ۲۰۱۸ برای رونالدو پرداختند را با فروش وی جبران کنند. کریستیانو مجموعا ۹۴ بازی در یوونتوس داشته که ۷۱ گل به ثمر رسانده و دو قهرمانی لیگ ایتالیا کسب کرده است. یوونتوس به این امید رونالدو را خرید تا پس از بیش از دو دهه بتواند قهرمان اروپا شود اما عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در دو فصل اخیر جالب توجه نبوده است. از طرفی بحران کرونا باعث شده تا یووه برای پرداخت دستمزد رونالدو که سالی ۳۱ میلیون یوروست، مشکل داشته باشد. برخی از گزینه های رونالدو در صورت جدایی از یوونتوس در تابستان ۲۰۲۱ را مرور می کنیم:

 

------------------------------------

اینتر میامی: دیوید بکام مالک باشگاه آمریکایی از خرید رونالدو حمایت می کند. البته مشکل این جاست که رونالدو حس می کند که هنوز توان حضور در سطح اول فوتبال اروپا را دارد و فعلا تمایلی به حضور در لیگ آمریکا ندارد. البته پیش از این نانی هم تیمی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال و منچستریونایتد که در حال حاضر در اورلاندو سیتی توپ می زند، گفته بود:” چند سال پیش رونالدو به من گفت که شاید فوتبالش در آمریکا تمام کند. نمی توانم بگویم که صد در صد این اتفاق می افتد اما کاملا محتمل است.”

رئال مادرید : آیا رئال مادرید زودتر از موعد حاضر به فروش رونالدو شد؟ احتمالا بله. آیا رئال مادرید دوباره او را در سال ۲۰۲۱ به خدمت می گیرد؟ احتمالا خیر. رونالدو همیشه اسطوره رئال مادرید خواهد بود چرا که با ۴۵۰ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است اما دوران حضورش دربرنابئو به پایان رسیده است و بعید است که این ریسک را بپذیرد که خاطرات خوشی که در رئال مادرید داشته را به خطر بیاندازد.

بایرن مونیخ: باواریایی ها گلزن درجه یکی همچون روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند که البته از رونالدو چند سال جوان تر است. آنها تیم برتر اروپا در یک سال اخیر بوده اند و نیازی به جذب ستاره ۳۶ ساله ندارند و به همین خاطر خیلی بعید به نظر می رسد که بایرن مونیخ بخواهد سراغ رونالدو برود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

منچستریونایتد: خیلی از هواداران شیاطین سرخ هنوز دوره درخشان رونالدو و شش فصل حضورش در اولدترافورد را در خاطر دارند. وودوارد و خانواده گلیزر البته باید همه مسائل مالی را سبک و سنگین کنند و دستمزد بالای رونالدو را مد نظر قرار بدهند.

لیگ چین: رونالدو در چین؟ محال است که بتوانیم بپذیریم. باشگاه های چینی پول خرید رونالدو را دارند اما بعید است که ستاره پرتغالی بخواهد به سراغ پول تیم های این کشور برود و قید رقابت در سطح اول فوتبال را بزند.

پاریسن ژرمن: تیم فرانسوی مشکلی برای پرداخت دستمزد رونالدو ندارد و کریستیانو هم می تواند سالهای پایانی فوتبالش را در یکی از بهترین شهرهای دنیا سپری کند. جدایی احتمالی امباپه و پیوستن کیلیان به رئال مادرید می تواند راه را به روی حضور رونالدو در پاریس باز کند و بدین ترتیب او و نیمار می توانند زوج بی نظیری را در خط حمله تیم پاریسی تشکیل بدهند.

منچستر سیتی: شیاطین سرخ همیشه جایگاه ویژه ای در قلب رونالدو داشته اند و به همین خاطر خیلی بعید است که کریستیانو بخواهد به تیم رقیب یعنی منچسترسیتی برود.

اسپورتینگ پرتغال: بازگشت رونالدو به تیم پرتغالی می تواند یک اتفاق رمانتیک باشد. شاید چند سال دیگر امکان چنین اتفاقی وجود داشته باشد اما در شرایط کنونی بعید به نظر می رسد.

ولورهمپتون: ژرژ مندس وکیل رونالدو مشاور باشگاه ولورهمپتون است و بسیاری از بازیکنان و حتی مربی تیم انگلیسی تحت وکالتش هستند. آیا امکان حضور رونالدو در ولورهمپتون وجود دارد؟ تا زمانی که این تیم به لیگ قهرمانان اروپا نرود، چنین شانسی وجود ندارد و البته بعید است که رونالدو به سراغ تیمی برود که شانس زیادی برای کسب جام ها ندارد.

بارسلونا: اگر لیونل مسی در پایان فصل از بارسلونا برود، شاید برخی بخواهند رویاپردازی کنند که باشگاه کاتالان می تواند سراغ رونالدو برود. این می تواند تصویر عجیبی را بسازد اما بعید است که کسی برای این اتفاق شانسی قائل باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی