رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 آبان 1401 - 08:42
  • کد خبر : ۱۴۲۴۷
  • چاپ خبر : رونالدو علیه منچستریونایتد ؛ نقطه پایان بر حضور CR7 در اولدترافورد؟

رونالدو علیه منچستریونایتد ؛ نقطه پایان بر حضور CR7 در اولدترافورد؟

به گزارش یاریزان؛ از شروع پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال قاره سبز مدت زیادی سپری شده و تا بسته شدن آن تا ابتدای سپتامبر (۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱) زمان محدودی باقیمانده است. در هفته‌های اخیر تیم‌ها، براساس نیاز خود در پست‌های مختلف اقدام به خریدهایی کرده‌اندو هدف همه این بود که نقاط ضعف را با تازه واردها، پوشش دهند. مربیان نیز بعد از حضور بازیکنان جدید، مراحل مختلف آماده‌سازی نظیر اردوهای داخلی و خارجی و نیز بازی‌های تدارکاتی را پشت سرگذاشته و بیشتر آنها به ترکیب دلخواه رسیده‌ و می‌دانند چه بازیکنانی در ترکیب اولیه قرار می‌گیرند. در تابستان امسال، نقل و انتقالات مهم و بزرگی صورت گرفته که انتقال «سادیو مانه» از لیورپول به بایرن مونیخ، «ارلینگ هالند» از بروسیادورتموند به منچسترسیتی و «روبرت لواندوفسکی» از بایرن به بارسلونا از این جمله است. با این همه آنگونه که رسانه‌ها روایت می‌کنند، به نظر می‌آید همچنان نقل و انتقالات بزرگ دیگری در راه باشند. اما این خریدهای احتمالی بیشتر شامل چه بازیکنانی می شود؟ قصه تمام نشدنی رونالدو شاید مهم‌ترین انتقالی که در روزهای آینده صورت گیرد، مربوط به «کریستیانو رونالدو» باشد. از ابتدای بازشدن پنجره تابستانی، تقریبا همه روزه شایعات زیادی در مورد حضور مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد شنیده و گزارش شد. او ظاهرا تمایلی به ادامه همکاری با تیم انگلیسی ندارد. براساس دلایلی که داشته، در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل شرکت نکرد. البته به الدترافورد آمده تا با «اریک تن هاخ»، سرمربی تازه وارد هلندی درباره آینده اش صحبت کند. منابع خبری انگلیسی گزارش کرده‌اند که تلاش‌هایی برای راضی کردن کریس جهت ماندن در تیم لیگ برتری صورت گرفته است. البته طبق اعلام چند منبع خبری معتبر، مهاجم ۳۷ ساله پرتغالی، همچنان خواهان رفتن به تیمی دیگر تا پیش از بسته شدن این پنجره است. او همچنان انگیزه حضور در تیمی دارد که در لیگ قهرمانان حاضر باشد. اگر نزد یونایتدها بماند، فقط می‌تواند در لیگ اروپا شرکت کند. اعجوبه تمام نشدنی به مسئولان باشگاه، گویا گفته که فکر نمی‌کند بتواند فصل آینده، یونایتد را همراهی کند. البته مشکلی که اکنون با آن مواجه است، بحث یافتن «تیم بعدی» است. چون در شرایط کنونی، تیم‌های بزرگ و حاضر در لیگ قهرمانان اروپا، پروژه خریدهای خود را به انجام رسانده اند.اکثر آنها، خط حمله تیم خود را تقویت کرده و حتی در حال مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی در فاز هجومی هستند. با این حال مطبوعات اسپانیا در چند روز گذشته از احتمال حضور این بازیکن، در اتلتیکومادرید خبر دادند. اما انریکه سرزو، رئیس باشگاه به سرعت واکنش نشان داد و گفت چنین انتقالی در عمل غیرممکن است. او توضیح داد به جز مساله قیمت، رونالدو سال‌ها قبل به خاطر حضور در رئال مادرید و گلزنی‌هایش به اتلتیکو، باعث خشم هواداران شده و به هیچ وجه نزد آنها محبوب نیست. روز گذشته حتی گروهی از هواداران با راهپیمایی اعتراض و ناراحتی خود را نشان دادند. از سویی به طور مکرر در مورد احتمال انتقال کاپیتان تیم پرتغال به بایرن مونیخ، قهرمان بوندس لیگا، شایعات زیادی شنیده شد. رسانه‌های آلمانی عنوان کردند وی گزینه مورد نظر سران باشگاه ژرمنی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی است. حتی وقتی بایرنی‌ها با ماتیس تل، مهاجم ۱۹ ساله رن برای جانشینی گلزن لهستانی سابق خود قرارداد بستند، بازهم از رونالدو به عنوان گزینه باواریایی ها نام برده شد. و البته به روال روزها و هفته‌های اخیر، مقامات باشگاه این شایعات را تکذیب کردند.

کریستیانو رونالدو در یک برنامه تلویزیونی سخنان شوکه کننده ای را علیه سران منچستریونایتد بر زبان آورده که ممکن است ضمینه جدایی وی از جمع شیاطین سرخ را فراهم کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کریستیانو رونالدو در یک برنامه تلویزیونی سخنان شوکه کننده ای را علیه سران منچستریونایتد بر زبان آورده که ممکن است ضمینه جدایی وی از جمع شیاطین سرخ را فراهم کند.

به گزارش یاریزان؛ کریستیانو رونالدو در برنامه تلویزیونی پیرز مورگان حاضر شد و انتقادهای تندی را علیه باشگاه، سرمربی و برخی دیگر از افراد مرتبط با منچستریونایتد بر زبان آورد که بر قرار زیر است:

 

------------------------------------

«منچستریونایتد سعی کرد که من را از باشگاه کنار بگذارد، نه فقط مربی، بلکه چند نفر دیگر از اعضا. احساس می‌کنم به من خیانت شده. احساس می‌کنم برخی از افراد من را اینجا نمی‌خواهند. نه فقط امسال، همینطور سال قبل.

– برای تن‌هاخ احترامی قائل نیستم چرا که او برای من احترامی قائل نیست.

– از زمانی که سر الکس اینجا را ترک کرده، باشگاه هیچ پیشرفتی نداشته. وقتی تصمیم گرفتم به باشگاه برگردم، به ندای قبلم گوش کردم. سر الکس به من گفت: «غیر ممکنه که تو به منچسترسیتی بری» و من گفتم: «باشه رئیس». بنابراین برگشتم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

– نمی‌دانم چرا رونی از من انتقاد می‌کند؟ شاید به این خاطر است که او مربی شده و من هنوز در بالاترین سطح فوتبال حضور دارم.

– رانگنیک؟ وقتی هنوز اصلا مربی نیستید، چگونه می‌خواهید مربی منچستریونایتد بشوید؟ تا پیش از این، چیزی از او نشنیده بودم.»


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی