رفتن به بالا
  • جمعه - 16 دی 1401 - 13:13
  • کد خبر : ۱۴۸۰۴
  • چاپ خبر : رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۳ مشخص شد/ جایگاه خوب نمایندگان ایران
در دو بخش آقایان و بانوان؛

رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۳ مشخص شد/ جایگاه خوب نمایندگان ایران

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو سبک هیانگ (ITF) به میزبانی سنندج برگزار شد و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۳ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد که جایگاه نمایندگان ایران در جدول نسبت به گذشته ارتقا داشته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۲۳ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد که جایگاه نمایندگان ایران در جدول نسبت به گذشته ارتقا داشته است.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه ژانویه ۲۰۲۳ را اعلام کرد که در آن پاراتکواندوکاران در ۲ گروه بانوان و آقایان جایگاه مناسبی دارند.

 

------------------------------------

 

مریم عبدالله پور که در رقابت های نهایی پاراگرندپری ریاض طلایی شد، در وزن ۴۷- کیلوگرم (K44) با ۱۸۹.۹۶ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است؛ این در حالی است که عبدالله پور با نفرات اول وزن خود فاصله امتیازی بالایی ندارد. مهدیه سادات حسینی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با ۷.۲۰ در رده بیست و هشتم قرار گرفته است.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فاطمه دودانگه در وزن ۵۲- کیلوگرم (K44)، با ۵۰ امتیاز در رده هشتم ایستاد؛ سحر قنبری نیز با کسب ۱۷.۲۸ امتیاز در جایگاه ۱۳ جدول ایستاد.

 

در وزن ۵۷- کیلوگرم (K44)، روزا ابراهیمی دارنده مدال برنز رقابت های نهایی فینال پاراگرندپری ریاض، با کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه هفتم این وزن قرار گرفت.

 

رایحه شهاب در وزن ۶۵- کیلوگرم (K44) با ۷۱.۵۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته و لیلا میرزایی نیز با کسب ۷.۲۰ امتیاز در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

 

در وزن ۶۵+ کیلوگرم نیز رومینا چمسورکی با کسب ۳۱.۲۰ در رده چهاردهم ایستاده است.

 

همچنین مهتاب نبوی با ۴۷.۵۰ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

 

در گروه آقایان، سعید صادقیان‌پور دارنده مدال طلای رقابت های نهایی پاراگرندپری ریاض در وزن ۶۳- کیلوگرم (K44) با ۱۹۶.۱۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته و سجاد جوانبخت در این وزن و کلاس ۴۴ با ۳۰.۰۶ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته است.

 

مهدی پوررهنما در وزن ۷۰- کیلوگرم (K42) با کسب ۲۲۱.۲۸ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و امیرمحمد حقیقت شناس دیگر نماینده این وزن با ۸.۶۴ امتیاز در رده ۴۶ قرار دارد.

 

علیرضا بخت  پاراتکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم (۴۴K) با تصاحب مدال طلای فینال پاراگرندپری ریاض و ۲۳۹.۶۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

حامد حق‌شناس دیگر نماینده طلایی ایران در رقابت های فینال پاراگرندپری ریاض در وزن +۸۰ کیلوگرم با ۲۶۲.۲۸ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

 

جدیدترین رنکینگ تکواندوکاران با صعود قابل توجه نمایندگان ایران همراه شد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی