رفتن به بالا
  • دوشنبه - 26 تیر 1402 - 16:38
  • کد خبر : ۱۶۰۵۶
  • چاپ خبر : رقابت های دوومیدانی قهرمانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور در سنندج پایان یافت
با قهرمانی دو و میدانی کاران دختر کردستانی؛

رقابت های دوومیدانی قهرمانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور در سنندج پایان یافت

به گزارش یاریزان؛ پرونده اولین دوره رقابت‌های دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی با حضور بیش از 170 ورزشکار در مشهد بسته و تیم خراسان رضوی قهرمان شد. در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها یک رکورد در رده سنی جوانان جابه‌جا شد به طوری که فاطمه زهرا قلعه نویی رکورد ۱۰کیلومتر پیاده روی جوانان کشور را شکست. وی موفق شد امروز با ثبت زمان۵۶:۵۸.۰۲ دقیقه پس از ۷ ماه رکورد صبا فرمانپور را در رده سنی جوانان ارتقاء دهد. در مجموع مدال‌ها خراسان رضوی با کسب مجموع ۱۲ مدال از جمله ۶ طلا۴نقره و ۲برنز بالاتر از تهران که ۵ مدال طلا ۲نقره و یک برنز بدست آورد قهرمان شد. همچنین استان اصفهان نیز با کسب ۲طلا،۲نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

رقابت های دوومیدانی قهرمانی دختران و پسران رده سنی نونهالان منطقه سه کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های دوومیدانی قهرمانی دختران و پسران رده سنی نونهالان منطقه سه کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های دوومیدانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه به میزبانی سنندج و در مجموعه ۲۲ گولان این شهر برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم دو و میدانی نونهالان دختران استان کردستان که در قالب موسسه فرهنگی ورزشی مهر عظام در این رقابت ها شرکت کرده بودند با کسب پنج طلا و سه نقره عنوان قهرمانی را بدست آوردند.
تیم های لرستان با پنج طلا، ۲ نقره و یک برنز و کرمانشاه با سه نقره و سه برنز به ترتیب در رده های دوم و سوم بخش دختران قرار گرفتند.

برای تیم دو و میدانی دختران کردستان آرینا مولودی در ۱۰۰ متر بامانع، هستی مفاخری در ۸۰۰ متر، آلا شاه ویسی در پرش طول، پانیذ رشیدی در پرش ارتفاع و بهار حیدری در پرتاب دیسک طلا گرفتند و نازیلا مرادی در ۴۰۰ متر نقره کسب کرد و تیم امدادی رله سویسی کردستان توانست یک نشان نقره بدست آورد.

رقابت های دوومیدانی قهرمانی دختران منطقه سه کشور با حضور ورزشکاران چهار استان کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه در ۱۰ ماده مختلف برگزار شد و استان کردستان جایگاه قهرمانی را کسب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین رقابت های دو و ومیدانی منطقه سه کشور امروز دوشنبه ۲۶ تیر ماه در بخش پسران در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج پیگیری شد و در پایان با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد.

این مسابقات در بخش پسران با شرکت دو و میدانی کاران همدان، کردستان، لرستان و کرمانشاه برگزار شد که در پایان تیم استان همدان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز جایگاه قهرمانی را کسب کرد و تیم های کرمانشاه با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز و لرستان با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است؛ تیم دو و میدانی استان کردستان در این مسابقات موفق شد در ماده ۱۰۰ متر توسط “ماردین ویسی” یک مدال طلا و در ماده ۱۵۰۰ متر توسط “متین فرجی” یک مدال نقره و همچنین در ماده امدادی رله سویسی کردستان با ترکیب ماردین ویسی، مهیار مرادی، متین فرجی و متین ملاولی یک نشان نقره را کسب کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی