رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 دی 1398 - 16:13
  • کد خبر : ۵۹۰۵
  • چاپ خبر : رضا افضلی آزادکار کرمانشاهی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

رضا افضلی آزادکار کرمانشاهی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد

تیم ملی کشتی آزاد ایران در حالی عنوان نایب قهرمانی رقابت های جام جهانی را کسب کرد که رضا افضلی کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن 74 کیلوگرم این تیم در مسابقات بود.

به گزارش یاریزان؛ رضا افضلی آزادکار کرمانشاهی تیم ملی ایران، امروز و در جریان جام تختی در شهر کرمانشاه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رضا افضلی آزادکار تیم ملی، امروز و در جریان جام تختی در شهر کرمانشاه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

این مسابقات با نام گرامیداشت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» که بامداد جمعه گذشته به همراه جمعی از یارانش به دست جنایتکاران آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شد، برگزار می‌شود.

رضا افضلی ملی پوش کشتی ایران در پیکارهای قهرمانی سال ۲۱۰۹ جهان امروز در رقابتهای جام جهان پهلوان تختی که انتخابی تیم ملی است در مبارزه نخست وزن ۷۴ کیلوگرم موفق به شکست حامد رشیدی شد اما در مبارزه دوم برابر محمد نخودی دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و نقره زیر ۲۳ سال جهان قرار گرفت که با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف خود شد.

افضلی پس از شکست با بوسیدن چهار گوشه تشک کشتی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و پس از آن یدالله محبی دیگر ملی پوش کرمانشاهی تیم ملی او را برروی دوش خود قرار داد و در میان تشویق همشهریان خود وداع باشکوهی با دنیای قهرمانی داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

افضلی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در سال ۲۰۰۷، طلای جوانان آسیا در سال ۲۰۱۰، پنجم جوانان جهان در سال ۲۰۱۰، ۲ مدال طلای دانشجویان جهان در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶، طلای قهرمانی بزرگسالان آسیا، قهرمانی و نایب قهرمانی به همراه تیم ملی کشتی آزاد به ترتیب در جامهای جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ است.

وی همچنین در پیکارهای قهرمانی سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۹ در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت که به ترتیب سیزدهم و نوزدهم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی