رفتن به بالا
  • شنبه - 21 تیر 1399 - 18:59
  • کد خبر : ۷۱۱۰
  • چاپ خبر : رسانه بلژیکی: کلوب بروژ به زودی کاوه رضایی را به تیمی دیگر منتقل می کند

رسانه بلژیکی: کلوب بروژ به زودی کاوه رضایی را به تیمی دیگر منتقل می کند

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

  یک رسانه بلژیکی اعلام کرد کلوب بروژ در هفته‌های آتی، کاوه رضایی مهاجم کرمانشاهیش را به فروش خواهد رساند. به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت Voetbal24 بلژیک نوشت: مدتی قبل فیلیپه کلمنت سرمربی کلوب بروژ گفته بود که آینده مشخصی برای کاوه رضایی در تیمش متصور نیست. او در بازی تدارکاتی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یک رسانه بلژیکی اعلام کرد کلوب بروژ در هفته‌های آتی، کاوه رضایی مهاجم کرمانشاهیش را به فروش خواهد رساند.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت Voetbal24 بلژیک نوشت: مدتی قبل فیلیپه کلمنت سرمربی کلوب بروژ گفته بود که آینده مشخصی برای کاوه رضایی در تیمش متصور نیست. او در بازی تدارکاتی با تیم لوون فرصت حضور در میدان را یافت، اما نتوانست کسی را تحت تأثیر قرار دهد.

 

------------------------------------

کاوه رضایی فصل گذشته به شارلوا قرض داده شد و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. با این وجود وی شانسی برای بازی در کلوب بروژ ندارد. ایوان لکو سرمربی جدید آنتورپ که در زمان حضورش در کلوب بروژ کاوه رضایی را از شارلوا جذب کرده بود، اکنون دوباره به دنبال این مهاجم است.

آنتورپ چندین مهاجم را موردنظر دارد، اما کاوه رضایی گزینه جدی این تیم است. البته هنوز مشخص نیست کلوب بروژ برای فروش این مهاجم ایرانی که سال ۲۰۱۸ برای خریدش پنج میلیون یورو هزینه کرده بود چقدر پول می‌خواهد. کلوب بروژ در هفته‌های آینده می‌خواهد کاوه رضایی را بفروشد و مهاجم جدیدی را به خدمت درآورد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی