رفتن به بالا
  • دوشنبه - 28 آذر 1401 - 09:55
  • کد خبر : ۱۴۵۷۰
  • چاپ خبر : رای نهایی در خصوص پرونده ملک باغ اسماعیل آقا به نفع شهرداری مهاباد صادر شد

رای نهایی در خصوص پرونده ملک باغ اسماعیل آقا به نفع شهرداری مهاباد صادر شد

رای نهایی در خصوص پرونده جنجالی ملک باغ اسماعیل آقا پس از به جریان افتادن تقاضای اعاده دادرسی، به نفع شهرداری مهاباد صادر شد. به گزارش یاریزان؛ روابط عمومی شهرداری مهاباد روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذرماه، از صدور رای نهایی پرونده ملک باغ اسماعیل آقا شامل زمین چمن مصنوعی و گلخانه و زمین های متعلق به شهرداری مهاباد، از شعبه اول دیوان عالی کشور خبر داد. در اطلاعیه منتشر شده تاکید گردیده که پس از پیگیری های متعدد مالکیت ملک مزبور به شهرداری اعاده و شهرداری مهاباد مالک قانونی این ملک می باشد. شایان ذکر است؛ شهرداری مهاباد، در سال ١٣٩٩ قطعه زمینی به مساحت بیش از ١/۵ هکتار را با ارزش چند صد میلیارد تومان، متعاقب طرح دعوایی حقوقی در بهترین نقطه این شهرستان را از دست داد. در موعد مقرر از رای تجدید نظرخواهی نشد و رای صادره با همان کیفیت تایید شد. با پیگیری مسولین و تقاضای اعاده دادرسی و با دستور رئیس قوه قضائیه، نظر حوزه معاونت قضایی کسب و با حصول موافقت رئیس قوه، بررسی موضوع به یکی از شعب دیوان عالی کشور ارجاع و در نهایت با بررسی موضوع و اخذ اظهارات طرفین دعوی، دادنامه صادره از شعبه بدوی در مهاباد، نقض و حکم بر بیحقی خواهان های آن پرونده صادر شد. تاسیسات گلخانه و زمین چمن فوتبال شهرداری مهاباد بخشی از اعیان احداثی در محل موضوع حکم بود که با اجرای حکم صادره، قلع و قمع و چندین میلیارد تومان به شهرداری و بیت المال خسارت وارد شد. زمین چمن مصنوعی واقع در این ملک در بسیاری از دوره های آماده سازی تیم های فوتبال شهرستان نقش بسزایی ایفا کرده بود اما با تبدیل شدن آن به زمین خام، مرگ بخشی از استعدادهای کشف نشده در مناطق اطراف این مکان ورزشی در دو سال گذشته و بخصوص پس از رهایی از دوران کرونایی را رقم زد.

رای نهایی در خصوص پرونده جنجالی ملک باغ اسماعیل آقا پس از به جریان افتادن تقاضای اعاده دادرسی، به نفع شهرداری مهاباد صادر شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رای نهایی در خصوص پرونده جنجالی ملک باغ اسماعیل آقا پس از به جریان افتادن تقاضای اعاده دادرسی، به نفع شهرداری مهاباد صادر شد.

به گزارش یاریزان؛ روابط عمومی شهرداری مهاباد روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذرماه، از صدور رای نهایی پرونده ملک باغ اسماعیل آقا شامل زمین چمن مصنوعی و گلخانه و زمین های متعلق به شهرداری مهاباد، از شعبه اول دیوان عالی کشور خبر داد.

 

------------------------------------

در اطلاعیه منتشر شده تاکید گردیده که پس از پیگیری های متعدد مالکیت ملک مزبور به شهرداری اعاده و شهرداری مهاباد مالک قانونی این ملک می باشد.

شایان ذکر است؛ شهرداری مهاباد، در سال ١٣٩٩ قطعه زمینی به مساحت بیش از ١/۵ هکتار را با ارزش چند صد میلیارد تومان، متعاقب طرح دعوایی حقوقی در بهترین نقطه این شهرستان را از دست داد. در موعد مقرر از رای تجدید نظرخواهی نشد و رای صادره با همان کیفیت تایید شد. با پیگیری مسولین و تقاضای اعاده دادرسی و با دستور رئیس قوه قضائیه، نظر حوزه معاونت قضایی کسب و با حصول موافقت رئیس قوه، بررسی موضوع به یکی از شعب دیوان عالی کشور ارجاع و در نهایت با بررسی موضوع و اخذ اظهارات طرفین دعوی، دادنامه صادره از شعبه بدوی در مهاباد، نقض و حکم بر بیحقی خواهان های آن پرونده صادر شد.

تاسیسات گلخانه و زمین چمن فوتبال شهرداری مهاباد بخشی از اعیان احداثی در محل موضوع حکم بود که با اجرای حکم صادره، قلع و قمع و چندین میلیارد تومان به شهرداری و بیت المال خسارت وارد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

زمین چمن مصنوعی واقع در این ملک در بسیاری از دوره های آماده سازی تیم های فوتبال شهرستان نقش بسزایی ایفا کرده بود اما با تبدیل شدن آن به زمین خام، مرگ بخشی از استعدادهای کشف نشده در مناطق اطراف این مکان ورزشی در دو سال گذشته و بخصوص پس از رهایی از دوران کرونایی را رقم زد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی