رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 آبان 1401 - 17:34
  • کد خبر : ۱۴۰۱۹
  • چاپ خبر : رایا جواهری مدال برنز رقابت های تنیس روی میز هوپس آسیا را کسب کرد
رونمایی از پدیده جدید تنیس روی میز کرمانشاه؛

رایا جواهری مدال برنز رقابت های تنیس روی میز هوپس آسیا را کسب کرد

رایا جواهری پدیده جدید تنیس روی میز کرمانشاه با شایستگی موفق به کسب مدال برنز رقابت های تنیس روی میز هوپس قهرمانی آسیا در قزاقستان شد. به گزارش یاریزان؛ در چارچوب مسابقات هوپس آسیا که با حضور ۱۵ بازیکن برتر پسر و ۱۳ بازیکن برتر دختر قاره ی کهن انجام شد، رایا جواهری به مدال برنز دست پیدا کرد. در بخش دختران ، رایا جواهری در گروه یک قرار داشت و با کسب ۵ برد مقابل حریفانی از ازبکستان، لبنان، قزاقستان، سریلانکا و عربستان و یک باخت مقابل قزاقستان در گروه خود دوم شد. در مرحله حذفی، جواهری حریفی از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله بازی را به حریفی تایلندی واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست یافت. تیم هوپس کشورمان با داشتن دو ورزشکار در این مسابقات توانست یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کند.

در رقابت های تنیس روی میز هوپس قهرمانی آسیا در قزاقستان که با حضور برترین های قاره آسیا برگزار شد، رایا جوهری از کرمانشاه با شایستگی موفق به کسب مدال برنز شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رایا جواهری پدیده جدید تنیس روی میز کرمانشاه با شایستگی موفق به کسب مدال برنز رقابت های تنیس روی میز هوپس قهرمانی آسیا در قزاقستان شد.

به گزارش یاریزان؛ در چارچوب مسابقات هوپس آسیا که با حضور ۱۵ بازیکن برتر پسر و ۱۳ بازیکن برتر دختر قاره ی کهن انجام شد، رایا جواهری به مدال برنز دست پیدا کرد.

 

------------------------------------

در بخش دختران ، رایا جواهری در گروه یک قرار داشت و با کسب ۵ برد مقابل حریفانی از ازبکستان، لبنان، قزاقستان، سریلانکا و عربستان و یک باخت مقابل قزاقستان در گروه خود دوم شد.

در مرحله حذفی، جواهری حریفی از قزاقستان را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله بازی را به حریفی تایلندی واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست یافت.

تیم هوپس کشورمان با داشتن دو ورزشکار در این مسابقات توانست یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی