رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 27 مهر 1401 - 20:05
  • کد خبر : ۱۳۷۹۹
  • چاپ خبر : راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به سومین پیروزی خود رسید

راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه به سومین پیروزی خود رسید

آرش صادقیانی سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان تاکید کرد: هدف حفظ سهمیه کردستان در لیگ برتر والیبال است و در هر بازی بهترین عملکرد خودمان را ارائه می‌دهیم.

تیم راه‌یاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران در جدال برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم راه‌یاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران در جدال برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

به گزارش یاریزان؛ هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری می‌شود.

 

------------------------------------

در این هفته جدال تیم هفتم و چهاردهم جدول رده‌بندی با پیروزی سه بر یک راه‌یاب ملل مریوان به پایان رسید تا این تیم هفتمین امتیاز خود را در لیگ به دست آورد.

در این مسابقه که مریوانی‌ها میزبانی آن را برعهده داشتند، ست نخست با پیروزی ۲۸ بر ۲۶ تیم شهرداری ارومیه به پایان رسید، اما در ادامه راه یاب طی سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ این مسابقه را به نفع خود به پایان رساند.

محمدعلی امیدی نظارت فنی و مسعود قاری نظارت داوری این دیدار را برعهده داشتند و مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و اسماعیل رزقی به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. در این مسابقه سعید آقاجانی بازیکن تیم راه‌یاب ملل مریوان و متین نصری بازیکن شهرداری ارومیه کارت زرد دریافت کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

پاس گرگان ۳ – ایفاسرام اردکان ۲ (۲۵ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۴، ۲۳ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳)

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ – پیکان تهران یک (۲۲ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹)

هورسان رامسر ۳ – شهرداری گنبد ۲ (۲۵ بر ۱۹، ۲۷ بر ۲۵، ۲۴ بر ۲۶، ۱۶ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱)

راه‌یاب ملل مریوان ۳ – شهرداری ارومیه یک (۲۶ بر ۲۸، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲)

نیان الکترونیک خراسان ۳ – گیتی پسند اصفهان یک (۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲)

سایپا تهران ۲ – لبنیات هراز آمل ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۹، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۸ بر ۲۰)

شهداب یزد ۳ – مس رفسنجان ۲ (۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰)

 

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته پنجم به قرار زیر است:

  1. فولاد سیرجان ایرانیان پنج برد و ۱۴ امتیاز
  2. هورسان رامسر چهار برد و ۱۲ امتیاز
  3. لبنیات هراز آمل چهار برد و ۱۱ امتیاز
  4. پیکان تهران سه برد و ۱۰ امتیاز
  5. پاس گرگان با سه برد و هشت امتیاز
  6. شهداب یزد با سه برد و هشت امتیاز
  7. راه‌یاب ملل مریوان با سه برد و هفت امتیاز
  8. ایفاسرام اردکان دو برد و پنج امتیاز
  9. ساپیا تهران یک برد و پنج امتیاز
  10. گیتی پسند اصفهان یک برد و چهار امتیاز
  11. شهرداری گنبد یک برد و چهار امتیاز
  12. نیان الکترونیک خراسان یک برد و چهار امتیاز
  13. مس رفسنجان یک برد و چهار امتیاز
  14. شهرداری ارومیه بدون برد و امتیاز

 

همچنین شرح سایر نتایج در هفته پنجم لیگ برتر وایلبال ایران به شرح زیر است:

در ادامه مسابقات هفته پنجم تیم پاس گرگان به مصاف ایفاسرام اردکان رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در این دیدار گرگانی‌ها با امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۶ بر ۲۴ در ست اول و دوم بر حریف پیشی گرفتند اما در ست سوم اردکانی‌ها کام‌بک کرده و در ست‌های سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پاس را شکست دادند. در ست پنجم در رقابتی تنگاتنگ تیم پاس با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ پیروز میدان شد و دو امتیاز از این مسابقه کسب کرد.

محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر فنی، مسعود یزدان‌پناه به عنوان ناظر داوری، کیوان عابدزاده در جایگاه داور اول و قادر صادقی به عنوان داور دوم در این مسابقه حضور داشتند. امیر افشار از تیم ایفاسرام و قاسم کارخانه از بازیکنان پاس گرگان کارت زرد گرفتند.

در پنجمین مسابقه تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد در سالن شهدای شهر رشت به زمین رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد این دیدار را سه بر دو به نفع خود به پایان رساندند.

در این رقابت هورسان در ست‌های اول و دوم با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید اما گنبدی‌ها در ست‌های سوم و چهارم ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۶ میزبان را شکست دادند تا امیدی به پیروزی در این مسابقه به دست آورند اما در ست پنجم رامسری‌ها ۱۵ بر ۱۱ حریف را شکست داده و پیروز میدان شدند تا در جدول رده‌بندی یک پله صعود کرده و به جایگاه دوم دست یابد.

محمدحسین شفقی، بهروز جعفری، علیرضا قریب و احمد سرمست به ترتیب نقش‌های نظارت فنی، ، نظارت داوری ، داوری اول و داوری دوم را برعهده داشتند. در این دیدار فرهاد سال افزون بازیکن هورسان رامسر و حمید محمد آلق از تیم شهرداری گنبد کارت زرد گرفتند.

تیم بدون برد نیان الکترونیک خراسان این هفته در سالن مهران میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و با شکست سه بر یک حریف به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت و چهار  امتیازی شد.

نماینده اصفهان در ست نخست این مسابقه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد تا همچنان یک برد و چهار امتیاز داشته باشد.

حمید حق‌بین و محمد ابراهیم‌زاده ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که ۱۱۹ دقیقه طول کشید. همچنین محمد عشق‌دوست و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند.

در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات بود و با چهار برد و ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار داشت، در سالن امام علی (ع) میزبان پیکان تهران بود.

فولادی‌ها در این مسابقه حساس سه بر یک پیکان را شکست دادند تا همچنان به‌عنوان تیم بدون شکست این رقابت‌ها با پنج برد و ۱۵ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

شاگردان پیمان اکبری در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب میزبان خود شدند تا دومین شکست فصل را تجربه کنند.

حسین پورکاشیان و احمد دامغانی‌نژاد ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۲۱ دقیقه طول کشید.

مسعود ذوقی و محمد آقایی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که دو کارت زرد داشت. عارف مرادی از سیرجان و پوریا فیاضی از پیکان دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی