رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 مرداد 1399 - 16:52
  • کد خبر : ۷۳۷۴
  • چاپ خبر : رئیس هیات تکواندو کرمانشاه : آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را داریم
مبارزه رزمی کاران با کرونا؛

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه : آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را داریم

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو سبک هیانگ (ITF) به میزبانی سنندج برگزار شد و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تمرینات در خانه تکواندو در بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تمرینات در خانه تکواندو در بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود.

به گزارش یاریزان به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی همتی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ورزشی حاصل از شیوع ویروس کرونا در جهان، اظهار داشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تمرینات در خانه تکواندو در بخش آقایان و بانوان انجام می‌شود و ما در خصوص ادامه محدودیت‌ها با توجه به این مساله که سلامت افراد در درجه اول اولویت قرار دارد، تابع دستور‌العمل‌ها، بخش‌نامه‌ها، مصوبه دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل ورزش و جوانان هستیم و صرفا بر اساس آنچه که با ابلاغ می شود عمل می‌کنیم.
وی گفت: در زمان محدودیت‌‌های حاصل از شیوع ویروس منحوس کرونا ورزشکاران حرفه‌ای ما از تمرینات دور نشده و برنامه‌های تمرین خود را زیر نظر مربیان هیأت در منزل دنبال کرده‌‌اند از این رو تا حدود قابل توجهی آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را دارند.

 

------------------------------------

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال که شیوع بیماری کرونا چه تاثیری در روند رشد این رشته ورزشی در استان داشته است، تصریح کرد: به دلیل شیوع این ویروس و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد ورزشکاران محدود شده است و ما سعی کردیم که ورزشکاران مستعد از تمرینات فنی خود برای حضور در مسابقات آتی عقب نمانند و همچنین در زمینه داوران و مربیان به صورت مجازی کلاس‌هایشان برگزار شده و در دوره‌های آموزشی مخصوص خود شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تمام رشته‌های ورزشی به تبع خود از این وضعیت آسیب‌دیده و ضرراتی را متحمل شده است، اما قطعا هر کسی که هدف خاصی را داشته باشد و برای آن تلاش کند موفق خواهد شد و در خصوص ورزش تکواندو ما هم تلاش خودمان را کرده‌ایم.

همتی با اشاره به اینکه مسابقات مجازی با ویروس کرونا وارد ورزش شده است، افزود: ما امیدوار هستیم دیگر این شرایط پیش نیاید چرا که قطعا آن تاثیر و اثربخشی که در کلاس‌های حضوری باشد به مراتب بسیار بیشتر از مجازی خواهد بود البته در شرایط فعلی با توجه به نبود امکان برگزاری مسابقات و کلاس‌ های حقیقی، برخی مسابقات و کلاس به صورت مجازی دنبال می‌شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر کار های انجام شده ما چند کار فرهنگی قابل قبولی در بحث احسان نیکوکاری داشته‌ایم که آخرین مورد آن در شهرستان گیلان‌غرب انجام شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی