رفتن به بالا
  • شنبه - 8 آذر 1399 - 21:11
  • کد خبر : ۸۶۳۶
  • چاپ خبر : ذوب آهن با شکست نماینده فارس صدرنشین لیگ برتر والیبال بانوان ایران شد
دومین روز هفته نخست؛

ذوب آهن با شکست نماینده فارس صدرنشین لیگ برتر والیبال بانوان ایران شد

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

دومین روز هفته نخست لیگ برتر بانوان در گروه ب امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ستارگان فارس به پایان رسید و ذوبی‌ها با اقتدار حریف خود را از پیش رو برداشتند تا صدرنشین جدول شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دومین روز هفته نخست لیگ برتر بانوان در گروه ب امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و ستارگان فارس به پایان رسید و ذوبی‌ها با اقتدار حریف خود را از پیش رو برداشتند تا صدرنشین جدول شوند.

به گزارش یاریزان؛ بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر تیم‌های حاضر در گروه ب این رقابت‌ها هستند و مسابقات هفته نخست این گروه از روز پنج‌شنبه ششم آذر در اصفهان آغاز شده است و امروز (شنبه) با دو دیدار پیگیری شد.

تیم‌ ذوب‌آهن اصفهان در دومین مسابقه روز دوم هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۷ میزبان ستارگان فارس بود و شاگردان فریبا صادقی با شکست نماینده فارس، دومین برد متوالی خود را به دست آوردند و با ۶ امتیاز و میانگین بهتر پوئن‌های کسب کرده در صدر جدول مسابقات قرار گرفتند.

ستارگان فارس در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۰ مغلوب میزبان شد تا همچنان بدون برد و امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی بماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هدیه صابری و زهرا شیری داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۷۱ دقیقه طول کشید. مریم امینی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

در مسابقه نخست امروز نیز تیم تیم پیکان تهران سه بر صفر خجسته اسلامشهر را شکست داده بود.

روز دوشنبه هفته جاری سومین و آخرین روز دیدارهای گروه ب لیگ برتر متمرکز بانوان در اصفهان برگزار خواهد شد و تیم‌های ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر از ساعت ۱۴ با یکدیگر روبرو خواهند شد.

از ساعت ۱۷ و در مهمترین مسابقه روز پایانی نیز تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم فاتح میدان قطعا صدرنشین می‌شود.

هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

 

لیگ برتر والیبال بانوان ؛ رقابت‌های گروه «ب» با پیروزی پیکان آغاز شد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی