رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 تیر 1399 - 18:47
  • کد خبر : ۷۰۵۲
  • چاپ خبر : ذوالفقارنسب : با ۲ بازی فرهاد مجیدی و عملکردش را زیر سوال نبریم

ذوالفقارنسب : با ۲ بازی فرهاد مجیدی و عملکردش را زیر سوال نبریم

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

  پیشکسوت فوتبال گفت : باید به فرهاد مجیدی در استقلال فرصت داد نه اینکه با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد. به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت:استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است و با تمام فراز و نشب‌های زیادی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیشکسوت فوتبال گفت : باید به فرهاد مجیدی در استقلال فرصت داد نه اینکه با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد.

به گزارش یاریزان؛ بیژن ذوالفقارنسب روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت:استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است و با تمام فراز و نشب‌های زیادی که داشته اما هنوز محبوبیت زیادی بین هواداران‌ فوتبال دارد.

 

------------------------------------

وی افزود: استقلال در دیدار با سایپا نتوانست به پیروزی دست یابد و به نظر می‌رسید هنوز حاشیه‌ها و اتفاقاتی که در دیدار با فولاد خوزستان رخ داد در روند این تیم تاثیر داشت.

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: باید در نظر داشته باشیم استقلال در دیدار با سایپا نفرات زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت و این عوامل دست به دست هم داد تا آنها از کسب سه امتیاز کامل محروم شوند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: اگرچه «فرهاد مجیدی» مربی جوانی است و از او انتقاد می‌شود اما باید گفت بسیاری از مربیان جوان‌تر دیگری نسبت به سرمربی فعلی استقلال بودند که به موفقیت رسیدند و باید به او فرصت داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تاکید کرد: باید به «فرهاد مجیدی» فرصت داد نه این ‌که با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفـت‌: مجیدی بازیکن بزرگی برای استقلال بوده و هر وقت از این تیم دور بوده، برای تیم محبوبش حاشیه درست نکرده است و باید مدیران و هواداران استقلال حمایت کنند تا تیمشان در مسیر موفقیت قرار بگیرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی