رفتن به بالا
  • شنبه - 21 اردیبهشت 1398 - 01:09
  • کد خبر : ۴۹۶۹
  • چاپ خبر : تساوی در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برابر شهرداری ارومیه

تساوی در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برابر شهرداری ارومیه

سیزدهمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و انجام دیدارهای دوستانه با تیم ملی روسیه با حضور ۱۸ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود

فوتسالیست های جوان کشورمان در دیداری تدارکاتی در اردوی ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فوتسالیست های جوان کشورمان در دیداری تدارکاتی در اردوی ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر رفتند و به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم شهرداری ارومیه از ساعت ۲۲:۰۰ (جمعه) در سالن دو هزار نفری شهید باکری به میدان رفت.

 

------------------------------------

این دیدار درون اردویی که جهت آماده سازی تیم ملی برنامه ریزی شده بود، طبق توافق انجام شده در سه وقت ۲۰ دقیقه ای (غیر مفید) برگزار شد.

سهند رضاپور در دقیقه ۸ از وقت اول بازی نخستین گل را برای ایران به ثمر رساند. در ابتدای وقت دوم مسابقه هم رضاپور شوت دیگری به سمت دروازه شهرداری شلیک کرد که به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. در ادامه نیز فوتسالیست‌های جوان ایران چند موقعیت گلزنی دیگر داشتند که با کم دقتی در ضربات آخر از دست رفت. تک گل شهرداری ارومیه نیز در سومین دقیقه از وقت سوم مسابقه به ثمر رسید.

همچنین ملی پوشان کشورمان چند موقعیت دیگر گلزنی در این وقت از مسابقه ایجاد کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این دیدار در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، قائم مقام باشگاه شهرداری ارومیه و مقامات استانی و شهرستانی و با حضور حدود هشتصد تماشاگر ارومیه‌ای برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی