رفتن به بالا
  • شنبه - 19 آذر 1401 - 13:35
  • کد خبر : ۱۴۴۵۳
  • چاپ خبر : دیانا رحیمی مدال طلای ووشو قهرمانی جوانان جهانرا بر گردن آویخت
افتخاری دیگر برای ورزش کرمانشاه؛

دیانا رحیمی مدال طلای ووشو قهرمانی جوانان جهانرا بر گردن آویخت

دیانا رحیمی دختر سانداکار کرمانشاهی در وزن ۵۶- کیلوگرم به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت. به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شده‌اند، امروز (شنبه ۱۹ آذرماه) به مصاف حریفان خود رفتند. امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در فینال وزن ۵۶- کیلوگرم ساندای دختران، دیانا رحیمی به مصاف نماینده کشور چین رفت و با برتری مقابل این حریف صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد. او پیش از این مقابل "یینگ هِ اونگ" از هنگ‌کنگ، "پوسپا آناستاسیا" از اندونزی و "کریمه بریونس" از مکزیک به برتری رسیده بود. امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن، عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، تیم دوئلین دختران ایران، کوثر علی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و امیرحسین همتی در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

دیانا رحیمی دختر سانداکار کرمانشاهی در وزن ۵۶- کیلوگرم به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیانا رحیمی دختر سانداکار کرمانشاهی در وزن ۵۶- کیلوگرم به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) در شهر تانگرانگ اندونزی آغاز شد و ملی‌پوشان پسر و دختر ایران که با حمایت «شرکت پرداخت الکترونیک سداد» اعزام شده‌اند، امروز (شنبه ۱۹ آذرماه) به مصاف حریفان خود رفتند.

 

------------------------------------

امروز (شنبه) و در روز پایانی مسابقات و در فینال وزن ۵۶- کیلوگرم ساندای دختران، دیا نا رحیمی به مصاف نماینده کشور چین رفت و با برتری مقابل این حریف صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.

او پیش از این مقابل “یینگ هِ اونگ” از هنگ‌کنگ، “پوسپا آناستاسیا” از اندونزی و “کریمه بریونس” از مکزیک به برتری رسیده بود.

امروز (شنبه) و پیش از این مدال، سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، یونس خدایی در فرم نن گوئن، عرفان محرمی در وزن ۷۰- کیلوگرم، تیم دوئلین دختران ایران، کوثر علی زاده در وزن ۶۰- کیلوگرم و امیرحسین همتی در وزن ۶۰- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. کیانا بیابانی در وزن ۵۲- کیلوگرم، کسری لورائی در وزن ۸۰- کیلوگرم، رضا خورشیدی در وزن ۵۶- کیلوگرم و تیم دوئلین پسران به مدال نقره رسیده بودند و هستی صدیقی در نن گوئن مدال برنز کسب کرده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی