رفتن به بالا
  • شنبه - 28 مرداد 1402 - 21:49
  • کد خبر : ۱۶۴۰۸
  • چاپ خبر : دیانا رحیمی مدال طلای ووشو قهرمانی جوانان آسیا را بر گردن آویخت
ستاره نوظهور و خلق یک شگفتی دیگر؛

دیانا رحیمی مدال طلای ووشو قهرمانی جوانان آسیا را بر گردن آویخت

به گزارش یاریزان؛ یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا از صبح روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه به صورت رسمی در ماکائو آغاز شد. بر همین اساس و در سومین روز این پیکارها، ظهر امروز (شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲) در وزن ۶۰- کیلوگرم بخش دختران جوانان، دیانا رحیمی در دیدار نهایی این وزن به مصاف "من سین چو" از ماکائو رفت و با یک نمایش درخشان ضمن "ناک اوت" کردن حریف خود به مدال طلای این مسابقات دست یافت. دیانا رحیمی در مرحله نخست "هیمانشی" از هند و در مرحله دوم "بتول صلاحدین" از فلسطین را شکست داده بود. ‌ نماینده شایسته کشورمان چندی پیش از سوی فدراسیون بین‌المللی ووشو به عنوان ستاره نوظهور جهان در بخش ساندا معرفی شده بود. او سال گذشته به طلای مسابقات قهرمانی جهان اندونزی دست یافته بود. پس از سپری شدن 3 روز از مسابقات ووشو قهرمانی جوانان و رده‌های سنی آسیا، اسامی مدال آوران تیم ملی کشورمان که تنها با ۱۴ ورزشکار و در کیفی‌ترین حالت ممکن در این پیکارها حضور یافته، به شرح زیر است: مدال طلا دیانا رحیمی در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا دختران امیرحسام محمدی در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران نرگس شهبازی در فرم چانگ چوان مدال نقره ثنا پناهی در نانچوان سامیار صادقی در فرم چیانگ‌شو مدال برنز ستایش براتی در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران روژان فتاحی در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران این مسابقات تا ۲۹ مرداد به میزبانی ماکائو ادامه دارد.

دیانا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی و ستاره نوظهور ووشو به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیانا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی و ستاره نوظهور ووشو به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا رسید.

به گزارش یاریزان؛ یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا از صبح روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه به صورت رسمی در ماکائو آغاز شد.

 

------------------------------------

بر همین اساس و در سومین روز این پیکارها، ظهر امروز (شنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲) در وزن ۶۰- کیلوگرم بخش دختران جوانان، دیانا رحیمی در دیدار نهایی این وزن به مصاف “من سین چو” از ماکائو رفت و با یک نمایش درخشان ضمن “ناک اوت” کردن حریف خود به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

دیانا رحیمی در مرحله نخست “هیمانشی” از هند و در مرحله دوم “بتول صلاحدین” از فلسطین را شکست داده بود. ‌

نماینده شایسته کشورمان چندی پیش از سوی فدراسیون بین‌المللی ووشو به عنوان ستاره نوظهور جهان در بخش ساندا معرفی شده بود. او سال گذشته به طلای مسابقات قهرمانی جهان اندونزی دست یافته بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پس از سپری شدن ۳ روز از مسابقات ووشو قهرمانی جوانان و رده‌های سنی آسیا، اسامی مدال آوران تیم ملی کشورمان که تنها با ۱۴ ورزشکار و در کیفی‌ترین حالت ممکن در این پیکارها حضور یافته، به شرح زیر است:

 

مدال طلا
دیانا رحیمی در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا دختران
امیرحسام محمدی در وزن ۴۵- کیلوگرم پسران
نرگس شهبازی در فرم چانگ چوان

 

مدال نقره
ثنا پناهی در نانچوان
سامیار صادقی در فرم چیانگ‌شو

 

مدال برنز
ستایش براتی در وزن ۵۶- کیلوگرم ساندا دختران
روژان فتاحی در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران

این مسابقات تا ۲۹ مرداد به میزبانی ماکائو ادامه دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی