رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 تیر 1402 - 13:21
  • کد خبر : ۱۶۰۱۳
  • چاپ خبر : دیانا رحیمی جایزه بهترین ووشوکار نوظهور سال فدراسیون جهانی را دریافت کرد
کسب افتخاری دیگر برای ورزش کرمانشاه؛

دیانا رحیمی جایزه بهترین ووشوکار نوظهور سال فدراسیون جهانی را دریافت کرد

به گزارش یاریزان؛ با اعلام رسمی فدراسیون بین‌المللی ووشو پس از ارزیابی اولیه اطلاعات نامزدهای بهترین ووشوکاران سال توسط کمیته ورزشکاران فدراسیون بین‌المللی ووشو ۶۲ نامزد از ۲۸ کشور در فهرست نهایی مرحله رای گیری آنلاین قرار گرفتند. با پایان رسمی رای‌گیری یک ماهه مردمی انتخاب بهترین ووشوکاران سال ۲۰۲۲ ؛ فدراسیون بین‌‌المللی ووشو به صورت رسمی اسامی برندگان این بخش را اعلام کرد و " دیانا رحیمی " ملی پوش کرمانشاهی بعنوان نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‎گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و جایزه مخصوص این عنوان را دریافت کرد. بر همین اساس این سانداکار کشورمان جوایز اهدایی از سوی فدراسیون جهانی را از امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و در حضور زهرا ناطقی نائب رئیس و مجید ملکی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، علی جهانگیری، سعید حیدری وحسین حضرتی اساتید ووشو و همچنین صدیقه جهانشاهی رئیس و یاسر سجادی‌فر دبیر هیات ووشو گلستان دریافت نمود.

دیانا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی، جایزه بهترین ووشوکار نوظهور سال فدراسیون جهانی را با کسب حداکثر آرا دریافت کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیانا رحیمی ورزشکار کرمانشاهی، جایزه بهترین ووشوکار نوظهور سال فدراسیون جهانی را با کسب حداکثر آرا دریافت کرد.

به گزارش یاریزان؛ با اعلام رسمی فدراسیون بین‌المللی ووشو پس از ارزیابی اولیه اطلاعات نامزدهای بهترین ووشوکاران سال توسط کمیته ورزشکاران فدراسیون بین‌المللی ووشو ۶۲ نامزد از ۲۸ کشور در فهرست نهایی مرحله رای گیری آنلاین قرار گرفتند.

 

------------------------------------

با پایان رسمی رای‌گیری یک ماهه مردمی انتخاب بهترین ووشوکاران سال ۲۰۲۲ ؛ فدراسیون بین‌‌المللی ووشو به صورت رسمی اسامی برندگان این بخش را اعلام کرد و ” دیانا رحیمی ” ملی پوش کرمانشاهی بعنوان نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب حداکثر آرا به عنوان نفر نخست این قسمت از رای‎گیری انتخاب و به عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و جایزه مخصوص این عنوان را دریافت کرد.

بر همین اساس این سانداکار کشورمان جوایز اهدایی از سوی فدراسیون جهانی را از امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و در حضور زهرا ناطقی نائب رئیس و مجید ملکی سرپرست دبیرکلی فدراسیون، علی جهانگیری، سعید حیدری وحسین حضرتی اساتید ووشو و همچنین صدیقه جهانشاهی رئیس و یاسر سجادی‌فر دبیر هیات ووشو گلستان دریافت نمود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی