رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 11 مهر 1398 - 08:06
  • کد خبر : ۵۵۰۶
  • چاپ خبر : درخشش دوچرخه سواران کردستانی در رقابت های لیگ کوهستان کشور

درخشش دوچرخه سواران کردستانی در رقابت های لیگ کوهستان کشور

با حضور رئیس و دبیرهیات دوچرخه سواری استان آذربایجان غربی در شهر سردشت استارت مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری کوهستان زده شد.

تیم دوچرخه سواری هیات کردستان در رقابت های لیگ کوهستان کشور با کسب یک مدال طلای سهند علیجانی در رشته کراس کلانتری و یک مدال نقره شایان ولی زاده اردلان در رشته دانهیل جایگاه نخست تیمی رده سنی جوانان رشته دانهیل را بدست آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم دوچرخه سواری هیات کردستان در رقابت های لیگ کوهستان کشور با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در رشته های کراس کلانتری دانهیل جایگاه نخست تیمی را بدست آورد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم و پایانی رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز هفتم مهرماه به مدت سه روز به میزبانی استان گیلان برگزار شد.
در این رقابت ها که در پارک جنگلی شهرستان لاهیجان برگزار شد ۱۱۰ دوچرخه سوار در قالب ۲۷ تیم از ۲۶ استان کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به مدت سه روز به رقابت پرداختند.
تیم استان کردستان متشکل از شش رکابزن در دو رشته دانهیل و کراس کانتری حضور پیدا کردند و توانستند دو مدال طلا و نقره و مقام قهرمانی رده سنی جوانان رشته دانهیل را بدست آورد.
در نتایج انفرادی رده سنی جوانان رشته کراس کانتری سهند علیجانی رکابزن کردستانی موفق شد جایگاه اول و نشان زرین طلا را برای تیم کردستان کسب کرد و در رشته دانهیل همین رده سنی شایان ولی زاده اردلان موفق شد جایگاه دوم و مدال نقره را از آن خود کند.
در نتایج تیمی رده سنی جوانان رشته دانهیل تیم کردستان توانست بالاتر از تمامی استان ها جایگاه اول را بدست آورد و نماینده های البرز و زنجان به ترتیب در رده های دوم و سوم ایستادند.
گفتنی است؛ رکابزنان کردستانی با سرپرستی افشین صلواتی و مربیگری احسان رستمی در این مسابقات حضور پیدا کردند.
رقابت های دوچرخه سواری مرحله پایان لیگ کوهستان کشور طی روزهای هفت لغایت ۱۰ مهرماه در لاهیجان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان برای حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند که دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی