رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 مرداد 1401 - 10:18
  • کد خبر : ۱۳۱۵۴
  • چاپ خبر : دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز در دریاچه آزادی آغاز می شود

دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز در دریاچه آزادی آغاز می شود

اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم. وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم. جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

دریاچه آزادی تهران از امروز ۲۴ مرداد میزبان دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دریاچه آزادی تهران از امروز ۲۴ مرداد میزبان دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ در دو بخش بانوان و آقایان خواهد بود.

به گزارش یاریزان؛ دوازده پاروزن به دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان دعوت شدند. این اردو یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ است که از ۲۴ مرداد در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و تا ۲۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، فرزین رضایی و هما خاتمی کمک مربیان، سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان، محمد فشی مشاور بدنساز بانوان و مینا خنتان و میلاد اسماعیلی روانشاسان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین ملائی از گیلان و کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا از همدان در بخش بانوان و میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی از تهران، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی