رفتن به بالا
  • شنبه - 26 آذر 1401 - 18:34
  • کد خبر : ۱۴۵۴۹
  • چاپ خبر : دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ ایران با حضور ۱۹ تیرانداز آغاز می شود
در دو بخش آقایان و بانوان؛

دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ ایران با حضور ۱۹ تیرانداز آغاز می شود

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان ایران با درخشش ورزشکار ایلامی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ صبح امروز (جمعه) 24 تیر مرحله سوم رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان در رده سنی بزرگسال و رده جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان و در بخش بزرگسالان امیرمحمدنکونام، مهیار صداقت و مهدی احمدی از تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. در بخش جوانان و نوجوانان نیز سیدعلی محمودیان از البرز، پارسا امیدیان از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند. همچنین هفته اول از مرحله سوم مسابقات آزاد تپانچه 10 متر بادی آقایان در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان شایان تمدن از اصفهان، رضا جلیل‌زاده از آذربایجان غربی و امیرحسین تنگستانی از بوشهر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. گفتنی است هفته دوم این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان جمعه 31 تیر در سالن 80 خط مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور در رشته اسکیت، با قهرمانی علی دوستی به کار خود پایان داد.

دور جدید اردوی تمرینی و انتخابی تیم‌های ملی تفنگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه، ۲۷ آذر ماه با حضور ۱۹ تیرانداز در مجتمع تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید اردوی تیم های ملی تفنگ ایران در سه رده سنی و با حضور ۱۹ تیرانداز در دو بخش آقایان و بانوان آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ دور جدید اردوی تمرینی و انتخابی تیم‌های ملی تفنگ نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه، ۲۷ آذر ماه با حضور ۱۹ تیرانداز در مجتمع تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود. این مرحله اردو تا۲۳ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

 

لیست اسامی نفرات دعوت شده به دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ ایران به شرح ذیل است:

الهه احمدی از تهران، فاطمه کرمزاده از خوزستان، فاطمه امینی از اصفهان، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، آرمینا صادقیان از ایلام، مهدیه عباسی‌فرد از البرز، فاطمه حسین‌زاده از قم، فرشته قدرتی از همدان، ساینا تیموری از آذربایجان غربی، فاطمه کبیری از تهران، ثمین غلامی از آذربایجان غربی، آنا علیخانی از لرستان، یلدا سلیمانی از تهران و نیلوفر محسنی‌پور از خوزستان در بخش دختران و امیرمحمد نکونام از تهران، مهیار صداقت از تهران، پوریا نوروزیان از ایلام، هادی قره‌باغی از قم و امیرعلی شادمند از تهران در بخش پسران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی