رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 مهر 1399 - 14:20
  • کد خبر : ۷۷۳۷
  • چاپ خبر : دوره رایگان بازآموزی داوری ساحلی والیبال بانوان برگزار می‌شود
با اعلام فدراسیون والیبال؛

دوره رایگان بازآموزی داوری ساحلی والیبال بانوان برگزار می‌شود

مسئول کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه مطلوب رده‌های پایه والیبال ساحلی کرمانشاه در کشور، گفت: طبق برنامه ریزی‌ انجام شده تا چهار سال آینده می‌توانیم جزو 10 استان برتر این رشته در رده بزرگسالان هم باشیم.

فدراسیون والیبال در نظر دارد در راستای برنامه‌های حمایتی خود از والیبال بانوان، دوره رایگان چهار روزه با عنوان بازآموزی داوری ساحلی بانوان برگزار کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون والیبال در نظر دارد در راستای برنامه‌های حمایتی خود از والیبال بانوان، دوره رایگان چهار روزه با عنوان «بازآموزی داوری ساحلی بانوان» برگزار کند.

به گزارش یاریزان؛ این دوره با هماهنگی کمیته داوران، کمیته ساحلی و امور بانوان از ظهر روز سه شنبه ۱۳ آبان‌ماه با ورود شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

این دوره در به صورت تئوری و عملی در زمین‌های ساحلی بندر امیرآباد بهشهر استان مازندران برگزار می‌شود و اسکان و تغذیه نفرات شرکت‌کننده، به‌ عهده فدراسیون والیبال و شرکت در دوره نیز رایگان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره، باید کارت داوری ساحلی فدراسیون داشته باشند و تا روز جمعه دوم آبان‌ماه فرصت دارند با خانم نرگس افشین نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با شماره ۰۹۳۸۸۰۲۲۴۸۰ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

بهرام سلیمانی تدریس این دوره را بر عهده دارد و یگانه یادگاری و منیژه صادقی نیز به عنوان سرپرست کل و مدیر دوره، حضور خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی داده خواهد شد و این نفرات بعد از دو سال می‌توانند در دوره ارتقای داوری ملی شرکت کنند.

دو عدد عکس ۴×۳ پشت‌نویس شده، کپی کارت ملی، کپی کارت داوری سالنی و ساحلی، معرفی‌نامه از هیات والیبال استان و گواهی تست منفی کرونا، از جمله مدارک مورد نیاز برای شرکت در این دوره است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی