رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 شهریور 1399 - 08:04
  • کد خبر : ۷۴۶۱
  • چاپ خبر : در زمینه توسعه زیرساختهای ورزشی کرمانشاه در ۲ سال اخیر به اندازه ۱۰ سال کار شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

در زمینه توسعه زیرساختهای ورزشی کرمانشاه در ۲ سال اخیر به اندازه ۱۰ سال کار شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تبریک هفته دولت گفت:این اداره کل با بهره گیری از ظرفیت های بخش های مختلف و ارتباط و تعامل موثر با مدیریت ارشد استان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان ها و نهادها و همچنین جامعه ورزش و جوانان در راستای تحقق اهداف عالیه دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان طی ۲ سال اخیر اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در حوزه ورزش و جوانان انجام داده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تبریک هفته دولت گفت: این اداره کل با بهره گیری از ظرفیت های بخش های مختلف و ارتباط و تعامل موثر با مدیریت ارشد استان، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و سایر ارگان ها و نهادها و همچنین جامعه ورزش و جوانان در راستای تحقق اهداف عالیه دولت محترم و وزارت ورزش و جوانان طی ۲ سال اخیر اقدامات مثبت و تاثیرگذاری در حوزه ورزش و جوانان انجام داده است.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی با اشاره به فعالیت ۴۲۲ هیأت ورزشی در حوزه ورزش استان گفت: در حال حاضر ۴۹ هیأت در سطح استان و ۳۷۳ هیأت در سطح شهرستانها و تعدادی کثیری کمیته و انجمن ورزشی بصورت مستمر فعالیت می نمایند.

 

------------------------------------

وی توسعه و ترویج روزافزون ورزش همگانی با رویکرد ایجاد شادابی و نشاط، رسیدگی و پیگیری امور ورزشکاران، قهرمانان و جوانان، توسعه ورزش بانوان، توسعه مستمر زیرساخت های ورزشی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی را از سیاست و اولویت های کاری این اداره کل ذکر کرد و اظهار داشت:

رحیمی در ادامه به جلب حمایت خیرین ورزش یار و توسعه ورزش کمی و کیفی ورزش روستایی به عنوان ۲ موفقیت این اداره کل در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت:برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان با پیگیری مهندس بازوند استاندار کرمانشاه شاهد جلب حمایت خیرین ورزش یار در قالب احداث ۱۵ فضای ورزشی بصورت زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در برخی نقاط روستایی و کم برخورار شهری کرمانشاه بودیم که بهره برداری از این زمین ها همینک آغاز شده است.

وی توسعه زیر ساختهای ورزشی استان در ۲ سال اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت:جهش ۱۹ صدم متر مربع رشد سرانه فضاهای ورزشی اقدام مهم و بزرگس است که شاید دستیابی به آن در شرایط عادی نزدیک یک دهه زمان لازم دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه به رشد ۲۳ درصدی جذب ورزشکار سازمان یافته در قالیب رشته های ورزشی مختلف در استان اظهار کرد: براساس اعلام هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان تا پایان سال ۱۳۹۸، ۸۰هزار و ۳۰ نفر بوده است که ۵۲ هزار و ۲۹۲ نفر را آقایان و ۲۷ هزار و ۷۳۸ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

به گفته رحیمی، بر اساس این آمار فوتبال، ژیمناستیک، تکواندو، کشتی، کاراته، کمیته های تخصصی ورزش همگانی، بازی های بومی و محلی، انجمن ورزش‌های رزمی و بدنسازی و پرورش اندام بیشترین میزان جذب ورزشکار در استان کرمانشاه را داشته اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی