رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 اسفند 1395 - 12:59
  • کد خبر : ۲۱۷۰
  • چاپ خبر : دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان خواهد بود
دو خبر از فدراسیون قایقرانی

دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان خواهد بود

  دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان در آغاز چهارمین مرحله اردوی آمادگی در رده سنی جوانان و بزرگسالان خواهد بود. به گزارش یاریزان؛ چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دریاچه زریبار مریوان استان کردستان آغاز می شود.  ———————————— این مرحله از اردو فردا ۱۲ اسفندماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان در آغاز چهارمین مرحله اردوی آمادگی در رده سنی جوانان و بزرگسالان خواهد بود.

به گزارش یاریزان؛ چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دریاچه زریبار مریوان استان کردستان آغاز می شود.

 

------------------------------------

این مرحله از اردو فردا ۱۲ اسفندماه آغاز می شود و تا ۲۵ اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

طاهر کبوتری مربی، اتابک پیشیار کمک مربی از مهاباد و سهیل فضل وزیری سرپرست و قاسم بختیاریان مدیر اجرایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

در بخش جوانان میلاد اله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان و در بخش بزرگسالان عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی از تهران، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان، کژوان سلیمی از کردستان و پیام مطاعی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 

ششمین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو برگزار می شود

ششمین مرحله اردوی تیم ملی پاراکانو از فردا ۱۲ اسفندماه با حضور ۴ قایقران در دریاچه آزادی برگزار می شود.

۴ قایقران تیم ملی پاراکانو از فردا ۱۲ اسفندماه تمرینات خود را در قالب ششمین مرحله اردوی آمادگی آغاز خواهند کرد. این اردو تا ۲۵ اسفندماه ادامه پیدا می کند.

شهلا بهروزی راد از کرمانشاه، اسلام جاهدی از هرمزگان، اکبر طهماسبی از تهران و نادر عیوضی از گیلان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مسعود مهدوی نیا سرمربی تیم ملی پاراکانو انجام خواهند داد.

 

دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان / دریاچه زریبار مریوان میزبان تیم ملی روئینگ مردان / قایقرانی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی