رفتن به بالا
  • جمعه - 24 آذر 1402 - 19:14
  • کد خبر : ۱۷۲۸۸
  • چاپ خبر : درخشش پیشکسوتان پاورلیفتینگ ایران در آسیا / پهلوان کرمانشاهی رکورد را جابجا کرد

درخشش پیشکسوتان پاورلیفتینگ ایران در آسیا / پهلوان کرمانشاهی رکورد را جابجا کرد

جواد جوادی فر ورزشکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلای مجموع دسته 120 کیلوگرم مستر یک (پیشکسوتان) مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا شد. به گزارش یاریزان؛ در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا 2023 در مالزی، امروز رقابت های اوزان مختلف در رده سنی پیشکسوتان پیگیری شد. نمایندگان کشورمان در اوزان 83، 93، 105 و 120 کیلوگرم رده سنی مستر یک به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند. اولین مدال طلای مجموع کاروان پاورلیفتینگ ایران در مسابقات آسیایی 2023 مالزی هم توسط جواد جوادی فر به ثبت رسید. در ادامه نتایج کامل ملی پوشان کشورمان در مسابقات رده سنی مستر یک را مشاهده می کنید: فرهمند ابوطالب در دسته 83 کیلوگرم به مدال برنز حرکت اسکوات دست پیدا کرد. یارعلی در دسته 93 کیلوگرم مدال طلای حرکت پرس سینه را به ارمغان آورد. مهدی دولتشاهی در دسته 105 کیلوگرم به مدال نقره پرس سینه، برنز اسکوات، برنز ددلیفت و برنز مجموع رسید. عباس اسلامی در دسته 120 کیلوگرم به نقره اسکوات، برنز ددلیفت و برنز مجموع دست یافت. اما جواد جوادی فر ورزشکار کرمانشاهی ستاره تیم ایران در رده سنی پیشکسوتان بود و در دسته 120 کیلوگرم به مدال طلای اسکوات، پرس سینه و ددلیفت دست پیدا کرد و مدال طلای مجموع آسیا را به نام ایران ثبت کرد. او در حرکت اسکوات نیز با مهار وزنه 303 کیلوگرمی رکورد آسیا را جابجا کرد.

جواد جوادی فر ورزشکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلای مجموع دسته ۱۲۰ کیلوگرم مستر یک (پیشکسوتان) مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جواد جوادی فر ورزشکار کرمانشاهی موفق به کسب مدال طلای مجموع دسته ۱۲۰ کیلوگرم مستر یک (پیشکسوتان) مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا شد.

به گزارش یاریزان؛ در ادامه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در مالزی، امروز رقابت های اوزان مختلف در رده سنی پیشکسوتان پیگیری شد. نمایندگان کشورمان در اوزان ۸۳، ۹۳، ۱۰۵ و ۱۲۰ کیلوگرم رده سنی مستر یک به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند.

 

------------------------------------

اولین مدال طلای مجموع کاروان پاورلیفتینگ ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ مالزی هم توسط جواد جوادی فر به ثبت رسید.

 

در ادامه نتایج کامل ملی پوشان کشورمان در مسابقات رده سنی مستر یک را مشاهده می کنید:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

فرهمند ابوطالب در دسته ۸۳ کیلوگرم به مدال برنز حرکت اسکوات دست پیدا کرد.

 

یارعلی در دسته ۹۳ کیلوگرم مدال طلای حرکت پرس سینه را به ارمغان آورد.

 

مهدی دولتشاهی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مدال نقره پرس سینه، برنز اسکوات، برنز ددلیفت و برنز مجموع رسید.

 

عباس اسلامی در دسته ۱۲۰ کیلوگرم به نقره اسکوات، برنز ددلیفت و برنز مجموع دست یافت.

 

اما جواد جوادی فر ورزشکار کرمانشاهی ستاره تیم ایران در رده سنی پیشکسوتان بود و در دسته ۱۲۰ کیلوگرم به مدال طلای اسکوات، پرس سینه و ددلیفت دست پیدا کرد و مدال طلای مجموع آسیا را به نام ایران ثبت کرد. او در حرکت اسکوات نیز با مهار وزنه ۳۰۳ کیلوگرمی رکورد آسیا را جابجا کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی