رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 خرداد 1401 - 17:03
  • کد خبر : ۱۲۳۱۴
  • چاپ خبر : درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات بین المللی رالی

درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات بین المللی رالی

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری برنا؛ مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم استان آذربایجان‌غربی گرامیداشت دهه فجر با حضور رانندگانی از شهرهای مختلف برگزار شد. اعلا حکیمی دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌غربی گفت: در این مسابقه ۴۰ راننده از شهرهای ارومیه، سلماس، خوی، میاندوآب و چایپاره در سلماس و در ۴ کلاس ١۵٠٠ سی‌سی استاندارد، بیشتر از ١۵٠٠ تا ٢٠٠٠ سی‌سی استاندارد، کلاس آزاد و کلاس بانوان رقابت کردند.

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از کسب مقام دوم ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات رالی بین المللی ترکیه خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از کسب مقام دوم و درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات رالی بین المللی ترکیه خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ درخشش ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات رالی بین المللیمحمد جواد کرانی گفت: تیم ایران در این رقابت‌ها با درخشش نماینده کرمانشاهی مقام دوم کلاس r۱ در فیستا کاپ مقام پنجم کلاس Rally۵ رالی قهرمانی ترکیه از آن خود کرد.

 

------------------------------------

رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه افزود : صابر خسروی ورزشکار کرمانشاهی که قهرمانی مسابقات آفرود کشور را در کارنامه دارد به همراه حامد مجد کمک راننده در نخستین حضور خود در مسابقات رالی بین المللی خوش درخشید.

کرانی گفت: فیستا رالی کاپ در این مرحله در منطقه بورسا و در چند کلاس در مسیر‌های کوهستانی و جنگلی با پیچ‌های متوالی و البته آسفالته طراحی شده بود که تیم ایران موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد.

وی گفت: این برای نخستین بار در کشور است که تیم ایران در مسابقات بین المللی رالی حضور دارد و به مقام برتر می‌رسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی