رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 شهریور 1402 - 15:52
  • کد خبر : ۱۶۴۸۷
  • چاپ خبر : درخشش ورزشکاران کردستانی و آذربایجان غربی در المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی

درخشش ورزشکاران کردستانی و آذربایجان غربی در المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی

به گزارش یاریزان؛ المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم و روئینگ برگزار می‌شود. میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران است و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام می‌شود. در بخش روئینگ آقایان ۱۴ ورزشکار از استان های آذربایجان غربی، تهران، فارس، کردستان، هرمزگان، چهارمحال وبختیاری، مازندران و زنجان در این رقابت حضور داشتند. در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر رامان حسن خانی از آذربایجان غربی مدال طلا، هورام شبرندی از کردستان مدال نقره و محمد رهنمون از تهران مدال برنز را به دست آوردند. در روئینگ تکنفره ۲۰۰ متر مانی رحمانی از آذربایجان غربی مدال طلا، کارن فرجی از کردستان مدال نقره و بردیا منتظرالقائم از تهران مدال برنز را به دست آوردند. در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.

المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته روئینگ آقایان با درخشش ورزشکارانی از کردستان و آذربایجان غربی و مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته روئینگ آقایان با درخشش ورزشکارانی از کردستان و آذربایجان غربی و مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته‌های آبهای آرام، اسلالوم و روئینگ برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

میزبان این دوره از مسابقات هیات قایقرانی استان تهران است و رقابت‌ها در دریاچه آزادی انجام می‌شود.

در بخش روئینگ آقایان ۱۴ ورزشکار از استان های آذربایجان غربی، تهران، فارس، کردستان، هرمزگان، چهارمحال وبختیاری، مازندران و زنجان در این رقابت حضور داشتند.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر رامان حسن خانی از آذربایجان غربی مدال طلا، هورام شبرندی از کردستان مدال نقره و محمد رهنمون از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در روئینگ تکنفره ۲۰۰ متر مانی رحمانی از آذربایجان غربی مدال طلا، کارن فرجی از کردستان مدال نقره و بردیا منتظرالقائم از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال با حضور مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان و هیات قایقرانی استان تهران برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی