رفتن به بالا
  • سه شنبه - 4 خرداد 1400 - 12:31
  • کد خبر : ۱۰۲۷۶
  • چاپ خبر : درخشش ملی پوشان ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا
به میزبانی کرواسی؛

درخشش ملی پوشان ایران در مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا

سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی از کلیه تیم های لیگ برتری خواست برای حضور در فصل جدید این رقابت ها حداکثر تا هفتم آبان آمادگی خود را به این سازمان اعلام کنند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا با درخشش ملی پوشان ایران در ماده تپانچه بادی و ماده تفنگ بادی همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات تیراندازی قهرمانی اروپا با درخشش ملی پوشان ایران در ماده تپانچه بادی و ماده تفنگ بادی همراه بود.

به گزارش یاریزان؛ در جریان رقابت‌های تیراندازی قهرمانی اروپا که به میزبانی کرواسی در حال برگزاری است، تیم ملی کشورمان در ماده های تفنگ و تپانچه به صورت مهمان در جایگاه mqs (ذخیره) به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

در ماده تپانچه بادی آقایان، جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان با کسب ۵۸۸ امتیاز شاهکار کرد و توانست در مقایسه با نماینده کشور اکراین که با امتیاز ۵۸۶ به فینال راه یافت بالاترین امتیاز را کسب کند.

همچنین در این ماده دیگر تیرانداز کشورمان سجاد پور حسینی با ۵۷۹ امتیاز که از سد نماینده کشور ایتالیا با ۵۷۹ امتیاز راهی فینال شد گذشت.

در ماده تپانچه بادی بانوان نیز، گلنوش سبقت الهی با ۵۸۶ امتیاز از نماینده کشور روسیه که با ۵۸۱ امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد بالاترین امتیاز را کسب کرد و هانیه رستمیان با ۵۷۶ امتیاز از نفر هشتم مرحله مقدماتی نماینده کشور بلاروس با ۵۷۴ امتیاز رکوردی بالاتر را ثبت کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در ماده تفنگ بادی بانوان، آرمینا صادقیان با ۶۲۹.۸ امتیاز و فاطمه کرم زاده با ۶۲۸.۷ امتیاز در مقایسه با نماینده اسلوانی با ۶۳۰.۸ به عنوان نفر اول و نماینده روسیه با ۶۲۷.۹ به عنوان نفر هشتم راهی فینال شدند نتیجه مطلوبی را ثبت کردند.

در این ماده مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی به ترتیب ۶۲۳.۹ و ۶۲۲.۴ امتیاز را کسب کردند.

در پایان ماده تفنگ بادی آقایان نیز، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان با ۶۲۶.۵ و ۶۲۱.۶ امتیاز در مقایسه با نماینده روسیه با ۶۳۱.۸ به عنوان نفر اول و نماینده جمهوری چک با ۶۲۷.۱ امتیاز به عنوان نفر هشتم فینال به کار خود پایان دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی