رفتن به بالا
  • سه شنبه - 24 دی 1398 - 17:10
  • کد خبر : ۵۹۶۴
  • چاپ خبر : درخشش تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور

درخشش تیم پاراوزنه برداری جانبازان و معلولین کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور

علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و تیم ملی کشورمان در نخستین روز از رقابت های وزنه برداری معلولین قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ضمن شکستن رکورد جوانان جهان و آسیا، به نشان طلای این تورنمنت دست یافت.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از درخشش تیم پاراوزنه برداری این استان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیئت جانبازان و معلولین کرمانشاه از درخشش تیم پاراوزنه برداری این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ عزت الله پرنیان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور پارا وزنه برداری جانبازان و معلولین از ۲۱ تا ۲۵ دی ماه به میزبانی استان تهران در حال برگزاری است که تیم پاراوزنه برداری کرمانشاه با سر مربیگری محمد رضا امینی و ۱۱ ورزشکار با این مسابقات اعزام شدند.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود: علیرضا ایزدی وزنه بردار ۴۹ کیلو گرم با رکورد خیره کننده ۱۵۳ کیلو گرم وضمن جابجایی وزنه ۱۳ کیلو گرمی رکورد خود که در مسابقات ۲۰۱۸ ژاپن بجای گذاشته بود اولین مدال طلای کاروان کرمانشاه را کسب کرد .

پرنیان در ادامه از مدال آوری سایر ورزشکاران خبر داد و گفت: سلام خاصه پور وزنه بردار دسته ۵۴ کیلو گرم با رکورد ۱۳۸ کیلو گرم موفق به کسب مدال نقره و مسلم امیری در وزن ۵۴ کیلو گرم با رکورد ۱۳۲ کیلو گرم موفق به کسب مدل برنز این رقابت ها را کسب کردند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه افزود:افزود: مانی سعیدی جوانترین ورزشکار شرکت کننده در این رقابتها نیز در دسته ۸۸ کیلوگرم موفق شد با رکورد ۱۰۰ کیلوگرم مدال طلا را برای استان کرمانشاه به ارمغان آورد.
همچنین صمد عباسی نیز در دسته ۶۵ کیلو با رکورد ۱۹۰ کیلوگرم طلایی شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی