رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 آبان 1399 - 17:56
  • کد خبر : ۸۰۰۶
  • چاپ خبر : درخشش تیم دریاچه ارومیه در هفته نخست لیگ برتر اهداف پروازی
با حضور 7 تیم؛

درخشش تیم دریاچه ارومیه در هفته نخست لیگ برتر اهداف پروازی

با اعلام آمادگی و ثبت نام رسمی چهار تیم از جمله نماینده استان کرمانشاه، نخستین هفته لیگ برتر اهداف پروازی تیراندازی در اواسط شهریورماه برگزار خواهد شد.

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور با درخشش تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نخست رقابتهای لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور با درخشش تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ این رقابتها صبح امروز ۱۳ آبان ماه با حضور ۷ تیم و به میزبانی تیم صنایع بازیافت راتا شمال در فضای باز میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان سه راند ماده های تراپ و اسکیت در نهایت، تیم های دریاچه ارومیه، بیمارستان نیکان و صنایع بازیافت راتا شمال با غلبه بر تیم های هیات تیراندازی کرمان، دراک شیراز و هوماک به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم پگاه در قرعه استراحت به سر می برد.

 

------------------------------------

همچنین در بخش انفرادی تراپ بانوان، شیوا فرح پور از دریاچه ارومیه، سپیده سیرانی از صنایع بازیافت راتا شمال و فاطمه امیری بهزادی از هیات تیراندازی کرمان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی تراپ آقایان نیز، بابک یگانه از دریاچه ارومیه، علی حافظی از دراک شیراز و علی قادریان از هوماک به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی اسکیت آقایان، امیرمحمد دادگر از دریاچه ارومیه موفق به کسب مقام اول شد و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال و البرز اینانلو از هوماک به ترتیب دوم و سوم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این رقابتها از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن رفت و با حضور واحد مرکزی خبر، شبکه سراسری خبر، رادیو ورزش و شبکه ایران پرس پوشش داده شد.

در پیایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و جمعی از مسئولین فدراسیون و سرپرستان تیم ها برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی