رفتن به بالا
  • شنبه - 18 شهریور 1402 - 22:22
  • کد خبر : ۱۶۵۴۳
  • چاپ خبر : دختران کوردستانی با نام “ کانی ” در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور می‌یابند
انتقال امتیاز انجام شد؛

دختران کوردستانی با نام “ کانی ” در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور می‌یابند

به گزارش یاریزان؛ در چند سال گذشته دختران کردستانی تحت نام های مختلف و در دو شهر مریوان و سنندج بعنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور مستمر داشته اند. تیم زارع باتری سنندج در فصل گذشته (1401-1402) در مجموع در 18 بازی با کسب 5 پیروزی، 4 تساوی، 9 شکست و 19 امتیاز در رده هفتم جدول 10 تیمی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت. قبل از زارع باتری دختران کردستانی یک فصل هم تحت نام "وچان" به میدان رفتند و قبل از آن نیز شرکت راهیاب ملل به مدت چند فصل حامی استعدادهای بیشمار این استان بود. روز گذشته در پی مذاکرات انجام شده بین مدیران دو باشگاه کانی و زارع باتری، دختران کردستان امسال با نام کانی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهند داشت. اگر چه تغییر نام در ابتدای هر فصل، امری مرسوم بحساب نمی آید اما در این روزها که ورزش استان کردستان حامیان متعددی را در اطراف خود نمی بیند همین استمرار هم غنیمتی می تواند بشمار بیاید.

امتیاز لیگ برتری فوتبال بانوان از باشگاه زارع باتری به باشگاه کانی کردستان انتقال یافت تا دختران کردستانی در فصل جدید هم حضور داشته باشند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امتیاز لیگ برتری فوتبال بانوان از باشگاه زارع باتری به باشگاه کانی کردستان انتقال یافت تا دختران کردستانی در فصل جدید هم حضور داشته باشند.

به گزارش یاریزان؛ در چند سال گذشته دختران کردستانی تحت نام های مختلف و در دو شهر مریوان و سنندج بعنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور مستمر داشته اند.

 

------------------------------------

تیم زارع باتری سنندج در فصل گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۲) در مجموع در ۱۸ بازی با کسب ۵ پیروزی، ۴ تساوی، ۹ شکست و ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۰ تیمی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

قبل از زارع باتری دختران کردستانی یک فصل هم تحت نام “وچان” به میدان رفتند و قبل از آن نیز شرکت راهیاب ملل مریوان به مدت چند فصل حامی استعدادهای بیشمار این استان بود.

روز گذشته در پی مذاکرات انجام شده بین مدیران دو باشگاه کانی و زارع باتری، دختران کردستان امسال با نام کانی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهند داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اگر چه تغییر نام در ابتدای هر فصل، امری مرسوم بحساب نمی آید اما در این روزها که ورزش استان کردستان حامیان متعددی را در اطراف خود نمی بیند همین استمرار هم غنیمتی می تواند بشمار بیاید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی