رفتن به بالا
  • جمعه - 23 تیر 1402 - 00:10
  • کد خبر : ۱۶۰۳۷
  • چاپ خبر : دختران کرمانشاهی بر سکوی قهرمانی لیگ راگبی ایران ایستادند

دختران کرمانشاهی بر سکوی قهرمانی لیگ راگبی ایران ایستادند

به گزارش یاریزان؛ رقابت های راگبی بانوان به میزبانی مشهد و با شرکت هفت تیم از استان های خراسان رضوی، کرمان، فارس، قم، البرز و تهران به کار خود پایان داد. در این رقابت ها، تیم الف خراسان رضوی موفق شد در مرحله نیمه نهایی تهران را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست دهد.همچنین تیم البرز با نتیجه ۲۸ بر صفر تیم کرمان را مغلوب خود کرد. در مرحله پایانی نیز تیم الف خراسان رضوی و البرز به رقابت پرداختند که در این مرحله البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. خراسان رضوی میزبان این مسابقات نیز دوم شد و کرمان مقام سوم را کسب کرد. پریسا گراوندی، الهه شهلایی، زهره عینی و اسما باباجانی دختران ورزشکار کرمانشاهی هستند که با درخشش در ترکیب تیم البرز، بر سکوی قهرمانی لیگ راگبی ایران ایستادند و کاپ قهرمانی را بالای سر بردند. شایان ذکر است؛ این مسابقات علاوه بر قهرمانی کشور بعنوان انتخابی تیم ملی برگزار شد و تیم ملی راگبی بانوان ایران در مهر یا آبان ماه سال جاری به مسابقات بین المللی امارات اعزام می‌شوند.

دختران کرمانشاهی با درخشش در ترکیب تیم البرز بر سکوی قهرمانی مسابقات لیگ راگبی بانوان ایران ایستادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دختران کرمانشاهی با درخشش در ترکیب تیم البرز بر سکوی قهرمانی مسابقات لیگ راگبی بانوان ایران ایستادند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های راگبی بانوان به میزبانی مشهد و با شرکت هفت تیم از استان های خراسان رضوی، کرمان، فارس، قم، البرز و تهران به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در این رقابت ها، تیم الف خراسان رضوی موفق شد در مرحله نیمه نهایی تهران را با نتیجه ۱۲ بر صفر شکست دهد.همچنین تیم البرز با نتیجه ۲۸ بر صفر تیم کرمان را مغلوب خود کرد.

در مرحله پایانی نیز تیم الف خراسان رضوی و البرز به رقابت پرداختند که در این مرحله البرز با نتیجه ۱۴ بر صفر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

خراسان رضوی میزبان این مسابقات نیز دوم شد و کرمان مقام سوم را کسب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پریسا گراوندی، الهه شهلایی، زهره عینی و اسما باباجانی دختران ورزشکار کرمانشاهی هستند که با درخشش در ترکیب تیم البرز، بر سکوی قهرمانی لیگ راگبی ایران ایستادند و کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

شایان ذکر است؛ این مسابقات علاوه بر قهرمانی کشور بعنوان انتخابی تیم ملی برگزار شد و تیم ملی راگبی بانوان ایران در مهر یا آبان ماه سال جاری به مسابقات بین المللی امارات اعزام می‌شوند.

راگبی یک رشته المپیکی است که نزدیک به یک ماه است فدراسیون آن در ایران تشکیل شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی