رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 24 شهریور 1400 - 21:45
  • کد خبر : ۱۱۷۲۸
  • چاپ خبر : دختران هندبالیست ایران برابر نایب قهرمان آسیا شکست خوردند
در یک دیدار نزدیک؛

دختران هندبالیست ایران برابر نایب قهرمان آسیا شکست خوردند

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

  دختران هندبالیست ایران در نخستین بازی خود تنها با اختلاف ۳ گل مقابل حریف قدرتمند خود، تیم ملی ژاپن، مغلوب شد. به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان از صبح امروز در اردن آغاز شد و تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دختران هندبالیست ایران در نخستین بازی خود تنها با اختلاف ۳ گل مقابل حریف قدرتمند خود، تیم ملی ژاپن، مغلوب شد.

به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان از صبح امروز در اردن آغاز شد و تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت ها از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی ژاپن، نایب قهرمانی دوره قبل، رفت.

 

------------------------------------

بانوان هندبالیست کشورمان دراین دیدار حساس موفق شدند نمایشی نزدیک و تحسین برانگیز از خود به نمایش بگذارند و مقابل نایب قهرمان این رقابت ها تنها با اختلاف ۳ گل و با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ بازی را به حریف قدرتمند خود واگذار کردند. این در حالیست که نیمه اول این بازی ۸-۱۴ به سود ژاپن به اتمام رسید.

بر اساس برنامه این مسابقات، دختران هندبالیست ایران فردا، پنجشنبه، از ساعت ۱۶:۳۰ با کویت دیدار می کند.

پیش از این مسابقه دو بازی نیز برگزار شد که در دیدار نخست قزاقستان با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ سنگاپور را شکست داد. همچنین در بازی دوم دو تیم کره جنوبی و ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم ملی کره جنوبی بود که با نتیجه قاطع ۴۵ بر ۱۹ پیروز میدان شد. قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوبل داوری ایران از استان قزوین متشکل از مرضیه قفلی و مژگان حسن زاده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است امروز دو بازی دیگر نیز برگزار می شود که از دقایقی دیگر فلسطین با اردن و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب کویت با سوریه دیدار می کند.

گفتنی است هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی هندبال زنان آسیا تا سوم مهر به میزبانی اردن برگزار می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی