رفتن به بالا
  • جمعه - 28 مرداد 1401 - 13:53
  • کد خبر : ۱۳۲۰۵
  • چاپ خبر : دبیر: کشتی محبوب ترین رشته ورزشی در کرمانشاه است

دبیر: کشتی محبوب ترین رشته ورزشی در کرمانشاه است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که به شهر کرمانشاه سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با دکتر حبیب اله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه دیدار کرد. به گزارش یاریزان؛ در این دیدار محمدحسین محبی رئیس هیئت و اعضای هیئت کشتی استان کرمانشاه، حسن یوسفی افشار مشاور عالی فدراسیون در امور فنی، محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون و یداله محبی عضو تیم ملی و قهرمان کشتی آزاد آسیا حضور داشتند. علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی محبوب ترین رشته ی ورزشی در کرمانشاه است گفت: مردم کرمانشاه، مردمی کشتی دوست و برای پهلوانان خود احترام زیادی قائل هستند. وی ادامه داد: کشتی در سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و افت کشتی در تمامی کشور از جمله کرمانشاه که قهرمانان زیادی را در دل خود جای داده نیز مشهود است. دبیر تصریح کرد: میزان نگاه، توجه و حمایت از ورزش ملی کشور به اندازه افتخارات و مدال هایی که برای ایران کسب کرده نیست. مدال هایی که کشتی گیران در رقابت های المپیک، جهانی و بازی های آسیایی برای کشور کسب کرده اند با سایر رشته های ورزشی قابل مقایسه نیست. رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان ساخت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه می تواند نقش مؤثری را در حمایت از کشتی استان داشته باشد. دکتر وفایی نیز با اشاره به جایگاه کشتی در استان کرمانشاه گفت: هیئت کشتی استان برنامه های خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کند و ما نیز با بررسی آن، تلاش خود را در حمایت از این رشته ی پرافتخار انجام خواهیم داد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که به شهر کرمانشاه سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با دکتر حبیب اله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه دیدار کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که به شهر کرمانشاه سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با دکتر حبیب اله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش یاریزان؛ در این دیدار محمدحسین محبی رئیس هیئت و اعضای هیئت کشتی استان کرمانشاه، حسن یوسفی افشار مشاور عالی فدراسیون در امور فنی، محمد موسایی رئیس امور استان های فدراسیون و یداله محبی عضو تیم ملی و قهرمان کشتی آزاد آسیا حضور داشتند.

 

------------------------------------

علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به اینکه کشتی محبوب ترین رشته ی ورزشی در کرمانشاه است گفت: مردم کرمانشاه، مردمی کشتی دوست و برای پهلوانان خود احترام زیادی قائل هستند.

وی ادامه داد: کشتی در سال های اخیر مورد بی مهری قرار گرفته و افت کشتی در تمامی کشور از جمله کرمانشاه که قهرمانان زیادی را در دل خود جای داده نیز مشهود است.

دبیر تصریح کرد: میزان نگاه، توجه و حمایت از ورزش ملی کشور به اندازه افتخارات و مدال هایی که برای ایران کسب کرده نیست. مدال هایی که کشتی گیران در رقابت های المپیک، جهانی و بازی های آسیایی برای کشور کسب کرده اند با سایر رشته های ورزشی قابل مقایسه نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان ساخت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه می تواند نقش مؤثری را در حمایت از کشتی استان داشته باشد.

دکتر وفایی نیز با اشاره به جایگاه کشتی در استان کرمانشاه گفت: هیئت کشتی استان برنامه های خود را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام کند و ما نیز با بررسی آن، تلاش خود را در حمایت از این رشته ی پرافتخار انجام خواهیم داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی