رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 18 فروردین 1401 - 22:42
  • کد خبر : ۱۲۱۴۴
  • چاپ خبر : دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: آذربایجان‌غربی از ظرفیت بالایی در رشته وزنه‌برداری برخوردار است

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری: آذربایجان‌غربی از ظرفیت بالایی در رشته وزنه‌برداری برخوردار است

مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی با حضور بیرانوند دبیر فدراسیون و به ریاست دکتر بیرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار و در نهایت رییس دوره چهارساله هیأت انتخاب و معرفی شد. به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ محسن بیرانوند روز پنج‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی گفت: خوشحالیم با برگزاری مجمع انتخاباتی این استان و مشخص شدن رئیس، آرامش در وزنه برداری این استان برقرار خواهد شد. وی حضور «علی میری» در تیم ملی بزرگسالان و «علی عالیپور» در تیم ملی جوانان از این استان را نشان از ظرفیت بالای آذربایجان‌غربی در رشته وزنه‌برداری عنوان کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص هیات این استان، تاخیرهایی در برگزاری مجمع انتخاباتی رخ داد که خوشبختانه امروز با حضور اعضا، رئیس جدید هیات با اکثریت آرا انتخاب شد. وی در خصوص مسابقات پیش‌روی این رشته در کشور اضافه کرد: متاسفانه در حدود ۲ سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی، ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری مسابقات کشوری را صادر نکرد با این حال با انجام واکسیناسیون و کاهش آمار مبتلاین، برای برگزاری رقابت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در حال برنامه‌ریزی و دریافت مجوزهای لازم از ستاد کرونا هستیم که اولویت ما برگزاری رقابت‌ها در فصل تابستان در زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه‌هاست. دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: مردادماه امسال، مسابقات کشورهای اسلامی و شهریورماه المپیک آسیایی برگزار خواهد شد که هدف و اولویت اصلی فدراسیون، مسابقات المپیک آسیایی است. بیرانوند افزود: اردوهای تیم ملی نیز بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد که بر این اساس ۲۲ وزنه بردار در اردو حضور خواهند یافت تا ۲ تیم آماده برای این این رقابت ها اعزام شوند. وی در خصوص «علی میری» گفت: این وزنه بردار شایسته آذربایجان‌غربی دچار آسیب دیدگی در قسمت مچ دست بود که با توجه به رکوردگیری در اردیبهشت ماه امسال، انتظار داریم با کسب رکورد مدنظر سرمربی تیم ملی، شاهد حضور مجدد وی در اردوی تیم باشیم.

مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی با حضور بیرانوند دبیر فدراسیون و به ریاست دکتر بیرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار و در نهایت رییس دوره چهارساله هیأت انتخاب و معرفی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجمع انتخاباتی هیأت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی با حضور بیرانوند دبیر فدراسیون و به ریاست دکتر بیرامی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان برگزار و در نهایت رییس دوره چهارساله هیأت انتخاب و معرفی شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا؛ محسن بیرانوند روز پنج‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی گفت: خوشحالیم با برگزاری مجمع انتخاباتی این استان و مشخص شدن رئیس، آرامش در وزنه برداری این استان برقرار خواهد شد. وی حضور «علی میری» در تیم ملی بزرگسالان و «علی عالیپور» در تیم ملی جوانان از این استان را نشان از ظرفیت بالای آذربایجان‌غربی در رشته وزنه‌برداری عنوان کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص هیات این استان، تاخیرهایی در برگزاری مجمع انتخاباتی رخ داد که خوشبختانه امروز با حضور اعضا، رئیس جدید هیات با اکثریت آرا انتخاب شد.

 

------------------------------------

وی در خصوص مسابقات پیش‌روی این رشته در کشور اضافه کرد: متاسفانه در حدود ۲ سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی، ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری مسابقات کشوری را صادر نکرد با این حال با انجام واکسیناسیون و کاهش آمار مبتلاین، برای برگزاری رقابت قهرمانی کشور آقایان و بانوان در حال برنامه‌ریزی و دریافت مجوزهای لازم از ستاد کرونا هستیم که اولویت ما برگزاری رقابت‌ها در فصل تابستان در زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه‌هاست.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری اظهار کرد: مردادماه امسال، مسابقات کشورهای اسلامی و شهریورماه المپیک آسیایی برگزار خواهد شد که هدف و اولویت اصلی فدراسیون، مسابقات المپیک آسیایی است.

بیرانوند افزود: اردوهای تیم ملی نیز بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد که بر این اساس ۲۲ وزنه بردار در اردو حضور خواهند یافت تا ۲ تیم آماده برای این این رقابت ها اعزام شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خصوص «علی میری» گفت: این وزنه بردار شایسته آذربایجان‌غربی دچار آسیب دیدگی در قسمت مچ دست بود که با توجه به رکوردگیری در اردیبهشت ماه امسال، انتظار داریم با کسب رکورد مدنظر سرمربی تیم ملی، شاهد حضور مجدد وی در اردوی تیم باشیم.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این زمینه گفت: وزنه برداری یکی از رشته های مهم ورزشی استان است و انتظار داریم بتوانیم شاهد پرورش قهرمانان بیشتر و افتخارآفرینی در این رشته باشیم. سجاد بیرامی افزود: برنامه محوری، حفظ حرمت‌ها، توجه به شهرستان‌های دیگر استان و بهره گیری از همه ظرفیت استان با همراهی جامعه وزنه برداری و جذب حامیان مالی از بخش خصوصی باید در اولویت برنامه‌های هیات وزنه برداری استان قرار بگیرد.

مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان‌غربی با حضور سه کاندیدا برگزار شد که بعد از اخذ ۲۳ رای، «امین ابدالی» در رقابت با «بابک مرادزاده» و «حسین شمس» با کسب اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی